صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۱۶۳۴۴

اولین محموله بنزین صادراتی فروخته شد

 

 یک منبع آگاه در بورس انرژی اظهار داشت: امروز برای اولین‌بار عرضه بنزین صادراتی با اکتان 91 متعلق به پالایشگاه ستاره خلیج فارس به قیمت پایه هر تن 581 دلار در بخش بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه شد که از این رقم 3 هزار تن بنزین صادراتی به مقصد کشور افغانستان با قیمت هر تن 581 دلار معامله شد.

فروش بنزین صادراتی ایران برای نخستین‌بار در صنعت نفت ایران صورت گرفته است و 7 هزار تن از بنزین عرضه شده در روز جاری از طریق بورس انرژی، خریدار نداشت و بعداً‌ عرضه خواهد شد.

به گفته این مقام آگاه، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، یکشنبه هفته آینده 10 هزار تن بنزین با اکتان 91 را به قیمت پایه هر تن 581دلار و نیز بنزین با اکتان 95 به حجم‌های 3 هزار و 5 هزار تنی را به نرخ پایه هر تن 630 دلار با هدف صادرات عرضه می‌کند.

به گفته این مقام، شرکت پالایش پخش همچنین نفت سفید را هفته آینده در قالب چهار محموله و حجم کلی 3 هزار تن و قیمت پایه هر تن 578 دلار با هدف صادرات در رینگ صادراتی بورس انرژی عرضه می‌کند.

وی همچنین گفت: هفته آینده نفت گاز (گازوئیل) روز یکشنبه از انبار نفت مشهد به مقصد افغانستان به میزان 5 هزار تن و قیمت پایه هر تن 485 دلار با هدف صادرات در بورس انرژی عرضه می‌شود.

به گفته این مقام آگاه، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استقبال کم‌نظیری از عرضه فرآورده‌های خود در بورس انرژی در هدف صادرات داشته است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی اصغر حبیبیان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
سلام.به کوری چشم امریکا و انگلیس مبارک است،انشاءالله
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات