سیاسی >>  سیاسی >> نبض سیاست
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰  ، 
کد خبر : ۳۱۶۴۳۱

فرش قرمز برای اصلاح طلبان

کدخدایی: «آنها که واجد شرایط قانونی نامزدی در انتخابات هستند فرش قرمز قانون برایشان پهن است، اما آنان که مشمول موانع قانونی هستند، خط قرمز قانون اجازه نمی‌دهد به خانه ملت وارد شوند.»
فرش قرمز برای اصلاح طلبان
بحث پیرامون انتخاباتی که قرار است در اسفندماه امسال برگزار گردد، روز به روز در حال داغ شدن است. در این میان مساله نامزدهای انتخاباتی گروه های سیاسی مختلف و احراز صلاحیت آنان، همچنان در صدر موضوعات مورد گفتگو و احیانا مناقشه قرار دارد.
مدتی پیش سخنگوی شورای نگهبان درباره اظهارات فعالان سیاسی اصلاح طلب مبنی بر لزوم تایید صلاحیت ۸۰ درصد فعالان اصلاح طلب گفته بود: «شورای نگهبان مر قانون است. شورای نگهبان نه ورود کسی را تضمین می‌کند و نه برای کسی فرش قرمز پهن می‌کند.»
این سخنان چندان به مذاق اصلاح طلبان خوش نیامده است. تا جایی که بهزاد نبوی چهره سیاسی شناخته شده اصلاح طلب در مصاحبه ای با خبرآنلاین خطاب به سخنگوی شورای نگهبان گفته است: «به نظر من آقای کدخدایی اشتباه می‌کند، این دوره باید فرش قرمز پهن کنند، چون در این دوره انتخابات پرشور، برای حفظ امنیت ملی ضروری است. با این فشارهایی که از خارج وارد می شود، اگر انتخابات پرشور نداشته باشیم، فشار به نظام و مردم خیلی زیادتر می‌شود»
حالا عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگبهان در صفحه شخصی خود در توییتر تلویحا به این اظهارات او پاسخ داده و نوشته است:
«آنها که واجد شرایط قانونی نامزدی در انتخابات هستند فرش قرمز قانون برایشان پهن است، اما آنان که مشمول موانع قانونی هستند، خط قرمز قانون اجازه نمی‌دهد به خانه ملت وارد شوند.»
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات