تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۱۶۰۸۴

خوش خدمتی به اصولگرایان!

خیلی وقت است که فراکسیون امید از خود نمی‌پرسد مردم چهار سال پیش چرا به ما رای دادند؟! به نظرم اصلاح طلبان مجلس مدت‌هاست از این موضوع گذر کرده‌اند و فقط و فقط به قدرت و هوای قدرت داشتن برایشان مطرح است.

اختلافات در جریان اصلاح طلب اوج گرفته و این روزها به بهانه انتخاب حقوقدان‌های شورای نگهبان، بیش از پیش علنی شده است. نمونه ای از این اختلاف را می توان در اظهارات صادق زیباکلام مشاهده نمود. وی در گفتگویی در مواجهه با این سوال که «چطور اصلاح‌طلبان مجلس حاضر می‌شوند به فردی مانند محمد دهقان رای بدهند؟» می گوید:
«به نظر من فراکسیون امید مدت‌ها است که به اقدامات سیاسی و به عبارتی معامله با اصولگرایان و به یک معنا خوش خدمتی برای آنها رو آورده است تا آینده خود را برای انتخابات بعدی تضمین کنند؛ یعنی تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا شورای نگهبان در انتخابات بعدی رد صلاحیتشان نکند. در همین راستا مدت‌هاست که فراکسیون امید خیلی دیگر به مطالبات مردم و دلایلی که اسفند 94 مردم به آنها رای دادند توجهی نمی‌کنند درواقع خیلی وقت است که فراکسیون امید از خود نمی‌پرسد مردم چهار سال پیش چرا به ما رای دادند؟! به نظرم اصلاح طلبان مجلس مدت‌هاست از این موضوع گذر کرده‌اند و فقط و فقط به قدرت و هوای قدرت داشتن برایشان مطرح است.»
هر چه به انتخابات نزدیکتر می شویم این اختلافات بیش از پیش سر باز خواهد کرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات