صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۱۶۵۷۷

اخبار کوتاه چهارشنبه 23 مرداد

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در گزارشی نوشت: بسیاری از نظامیانی که جدیداً به یگان‌های ارتش صهیونیستی در نزدیکی مرز غزه معرفی شده‌اند، از بیماری‌های روحی همچون افسردگی رنج می‌برند و قادر به ادامه حضور در ارتش نیستند. این سربازان جدید متولد 2001 هستند؛ یعنی همان سالی که گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس شروع به شلیک موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین کردند. بنابراین این نظامیان 18 سال است که با تنش‌های پی‌درپی با غزه مواجه هستند.
«احمد توکلی» در توئیتی به شایعه مربوط به جدال لفظی‌اش با آقای آملی‌لاریجانی در جلسه مجمع تشخیص واکنش نشان داد و نوشت: در جلسه چهارشنبه مجمع تشخیص، اختلاف نظری در نحوه اداره جلسه بین بنده و آقای رئیس پیش آمد که امری داخلی است. سایت دروغ‌پردازی به اقتضای ذاتش، اباطیلی بافته که ارزش پاسخ هم ندارد. این توضیح لازم بود تا سایت‌های آبرومند در این دروغ‌پردازی‌ها همراه نشوند.
«احمد الرمیحی» مدیر دفتر اطلاع‌رسانی وزارت خارجه قطر در توئیتی در واکنش به اظهارات «انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات که مدعی نقش شرافتمندانه و شجاعانه کشورش در یمن شده بود، نوشت: نقش امارات در یمن، کثیف، تروریستی و مشابه نقشی است که در مصر و لیبی ایفا کرد. وی خطاب به قرقاش گفت: تاریخ برای افشای رد پای تروریستی شما در این کشورها کفایت می‌کند.
منابع خبری نیجریه‌ای اعلام کردند: شیخ‌ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه به ‌همراه همسرش از فرودگاه بین‌المللی آبوجا (پایتخت نیجریه) به‌منظور پیگیری روند درمان خود عازم دهلی‌نو، پایتخت هند شد. گفتنی است، هفته گذشته دادگاه عالی ایالت کادونای نیجریه مجوزی برای سفر شیخ زکزاکی و همسرش به هند برای پیگیری روند درمان صادر کرد.
«غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده برادر رئیس‌جمهور گفت: دادگاه بدوی رأی را صادر و در تجدید نظر در نوبت است تا رأی نهایی را صادر کند. وی همچنین درباره پرونده برادر معاون اول رئیس‌جمهور گفت: این پرونده در مرحله دادسراست و قرار شده روند رسیدگی به آن تسریع شود و به زودی در دادسرا تصمیم نهایی گرفته می‌شود.
«نبیل ابوردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد، اشغال کرانه باختری بازی با آتش است. وی در پاسخ به انتشار اخباری در زمینه احتمال سیطره رژیم صهیونیستی بر کرانه باختری به عنوان هدیه انتخاباتی ترامپ به نتانیاهو تأکید کرد، هر قراری که به حقوق مشروع فلسطینیان تعدی کند، مردود است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات