صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۱۶۷۱۴

گزارش روز/ اولین شکار!

پدافند هوایی تمام ایرانی باور 373» رونمایی شد، رونمایی از این سامانه فوق پیشرفته که می‌تواند همزمان ۳۰۰ هدف را شناسایی و ۶۰ هدف را ردگیری و با ۶ هدف به طور همزمان درگیر شود[...]

یادداشت: «پدافند هوایی تمام ایرانی باور 373» رونمایی شد، رونمایی از این سامانه فوق پیشرفته که می‌تواند همزمان ۳۰۰ هدف را شناسایی و ۶۰ هدف را ردگیری و با ۶ هدف به طور همزمان درگیر شود، اگرچه برای ما ایرانیان مایه افتخار و البته امری طبیعی و مطابق با انتظار است، اما دشمنان ملت ایران را سخت بر آشفته می‌کند! آنها که تمام توان خود را برای متوقف ساختن کشورمان به کار گرفته‌اند و از هیچ تحریم و تهدید صرف نظر نمی‌کنند، حالا در عمل شاهدند، ایران به جای عقب‌نشینی و پذیرش خواست‌های آنان حرکت مضاعف در مسیر پیشرفت در حال حرکت است. قبل از جمهوری اسلامی، فقط آمریکا، روسیه و چین توان ساخت مجموعه کامل پدافند موشکی دوربرد شامل رادارها، لانچر، موشک و مرکز فرماندهی را داشته‌اند و حتی کشورهای اروپایی هم در این زمینه موفق نبوده‌اند و پر واضح است که برای آمریکایی‌ها قبول این مسئله سخت است که پس از چهار دهه تلاش‌شان برای محدودسازی تهران، ایران اسلامی چهارمین کشوری باشد که توانایی ساخت پدافندی را داشته باشد که می‌تواند با اهدافی در فاصله ۲۰۰ کیلومتر و ارتفاع ۲۷ کیلومتری از سطح زمین درگیر شود. آنها که از هیچ تلاشی برای جلوگیری از فروش سامانه پدافند هوایی اس300 به ایران فروگذار نکرده بودند حالا مشخص است که رونمایی ایران از سامانه باور 373 که به مراتب از اس300 پیشرفته تر است چقدر برای سران کاخ سفید سخت و تلخ است! تا اولین شکار «باور 373» آرزوها و خیال خام دشمنان ایران برای متوقف کردن ایران باشد.
اما سر این پیش‌رفت‌ها علی‌رغم خواست و سنگ‌اندازی دشمنان ملت ایران چیست؟ پاسخ مشخص است، قطع امید از بیرون مرزها و تکیه بر توان داخلی کشور! باور جوانان ایران و اعتماد به متخصصان کشور، راهی که اگر تبدیل به الگوی مدیریت کشور شود می‌تواند ایران را در تمامی عرصه‌ها با وجود همه دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها به پیش ببرد.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات