صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵  ، 
کد خبر : ۳۱۷۲۸۰

مدارس مشارکتی جایگزین مدارس طبیعت!

مدارس مشارکتی جایگزین مدارس طبیعت!

بنا بر اخبار رسیده، مدارسی موسوم به «مدارس مشارکتی» جایگزین طرح «مدارس طبیعت» شده است و در برنامه‌ها و کارگاه‌های مهارتی جایگزین درس‌های سازمانی آموزش و پرورش شده است. دانش‌آموزان در این مدارس به صورت مختلط بوده و صرفاً به صورت آزاد در ماه‌های خرداد در امتحانات شرکت می‌کنند. گفتنی است، مدارس طبیعت پیش از این با دستور صریح رهبر معظم انقلاب منحل شده بود. این مدارس با مجوز «معصومه ابتکار» رئیس سازمان محیط زیست در قالب بیش از 100 مدرسه در سال‌های اخیر در سراسر کشور فعال بوده و با برنامه‌ریزی خاص اهداف فرهنگی و سیاسی خود را دنبال ‌کرده‌اند.

◄ گروهی از شرکت‌های هسته‌ای آمریکا در نامه‌ای به ترامپ تأکید کرده‌اند، اعمال قوانین محدودکننده سبب برتری کشورهای چین و روسیه در قراردادهای هسته‌ای شده و آمریکا به تدریج از این حوزه عقب‌ رانده‌ شده است. این شرکت‌ها از ترامپ خواسته‌اند محدودیت‌های اعمال شده به ویژه محدودیت‌ها در حوزه غنی‌سازی اورانیوم را کاهش دهد تا این شرکت‌ها بتوانند در صنایع هسته‌ای،‌ برق و... فعالیت بیشتری داشته باشند.

◄ «علی آقامحمدی» عضو تشخیص مصلحت نظام در نشستی گفته است، پیش از توافق برجام، چینی‌ها در نامه‌ای رسمی به ایران تقاضای سرمایه‌گذاری 120 میلیارد دلاری در حوزه‌های گوناگون را مطرح کرده‌ بودند؛ اما ولی‌الله سیف، رئیس کل وقت بانک مرکزی با پنهان‌کاری این نامه را مسکوت گذاشته بود.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات