فرهنگی >>  اندیشه >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۱۸۷۶۲

کتاب حرف نو؛نقشه تحقق اهداف انقلاب اسلامی

توجه به مبحث فرآیند تحقق اهداف اسلامي از سوی مسئولان، مدیران،برنامه ریزان و نخبگان کشور، تغييراتی در فكر و انديشه و سپس در رفتارها،برنامه ها، حركت ها و فعاليت هایشان ايجاد مي كند.

در مقدمه این نوشتار، سعی شده است نمای کلی از بحث مکتب انقلاب اسلامی مبتنی بر سخنرانی 12 آذر 79 رهبر انفلاب ترسیم شود تا خواننده محترم بتواند از مباحث این نوشتار که شامل فصل های ذیل است فهم کامل تری به دست آورد:
در فصل اول این کتاب تببین ضرورت شناخت مکتب انقلاب و همینطور شناخت مختصری از ویژگی های انقلاب اس المی و وضع موجود مبتنی بر مکتب انقلاب اسلامی آورده شده است که البته این بحث به طور مبسوط در دفتاتر دهگانه اشاره شده است.
در فصل دوم، مبانی پنجگانه فکری انقلاب اسلامی و همچنین نتایج عملی و مبتنی بر همین مبانی که رهبر انقلاب در سخنرانی 12 آذر اشاره نمودند بحث شده است.در فصل سوم و آخر این کتاب هم مساله نقشه راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی و همچنین مسیر حرکت به سوی دولت اسلامی که سومین مرحله از فرآیند است - که به فرموده رهبر انقلاب ما چندین سال است که در این
مرحله مانده ایم و بایستی این مرحله را طی کنیم - مورد بحث قرارگرفته است تا خوانندگان محترم نسبت به وظیفه مهم و کنونی خویش کاملا آگاه شده و در صدد عملیاتی کردن این وظایف برآیند.
در نهایت بایستی بدانیم که به فرموده معظم له خرمشهر ها در پیش است و باید خرمشهر های اشغال شده توسط دشمن آزاد شود ، لذا انقلاب اسلامی تلاش جوان مومن انقلابی برای تشکیل دولت اسلامی و آزاد سازی این خرمشهر را می طلبد و باید از خداوند منان مدد بخواهیم که در این راه از مجاهدت و مبارزه باز نایستیم و همواره ثابت قدم بمانیم.

این کتاب توسط بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی تهیه شده و در اختیار سایت بصیرت قرار گرفته است تا در بین مشتاقان به این موضوع قرار بگیرد.

دریافت متن کامل کتاب

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات