صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۱۸۸۸۸

اخبار کوتاه دوشنبه 18 آذر

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست کابینه مدعی شد بدون کمک اتحادیه اروپا از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری خواهد کرد. او با طرح این ادعا که «ایران به تجاوز خود در خاورمیانه ادامه می‌دهد»، گفت: «هفته گذشته من صحبت‌های مهمی با سران روسیه و آمریکا داشتم. محوریت تمامی این گفت‌وگو‌ها یک موضوع بود: ایران.» او در ادامه ادعاهایش افزود: «در این برهه از زمان باید فشار‌ها بر ایران افزایش یابد و این همان چیزی است که من از کشور‌های اروپایی می‌خواهم انجام دهند.»
«سردار کمالی» مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح از راه‌اندازی سامانه سرباز ماهر که مربوط به قبل از خدمت سربازی است، خبر داد و گفت: این سامانه برای بعد از خدمت سربازی هم راه‌اندازی می‌شود و افراد می‌توانند بعد از پایان خدمت عضو این سامانه شوند تا از تسهیلات وام ازدواج، وام خرید لوازم خانگی و کمک هزینه اشتغال‌زایی استفاده کنند. همچنین این سامانه نیازهای شغلی هر استان را جمع‌آوری و در سامانه ثبت و به افراد معرفی می‌کند.
نیروهای حشدالشعبی یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های راهبردی عناصر تروریستی داعش در استان دیالی واقع در شرق عراق را منهدم کردند. نیروهای حشد موفق شدند پایگاه «عائشه» را که بر آموزش تروریست‌های داعش در سه استان عراق نظارت دارد، متلاشی کنند. حشدالشعبی همچنین 9 پایگاه داعش را در کوهستان «حمرین» واقع در شمال شرق دیاله کشف کرده بودند که در نتیجه آن، تلاش تروریست‌ها برای هدف قرار دادن یگان‌های امنیتی عراق خنثی شد.
«علیرضا علوی‌تبار» درباره پیامدهای افزایش قیمت بنزین برای دولت و تأثیری که بر انتخابات پیش رو خواهد گذاشت، عنوان کرد: گرانی بنزین آن هم با این وصف و سوءمدیریت شدید تیم اقتصادی دولت باعث نابودی سرمایه اجتماعی دولت در وهله اول و احتمالاً شکست دولت (حامیان اصلاحاتی) در انتخابات آتی مجلس و حتی انتخابات ریاست‌جمهوری در ۱۴۰۰ خواهد شد.
«ایرج رهبر» نایب‌رئیس انجمن انبوه‌سازان با بیان اینکه به دلیل بی‌توجهی به بخش مسکن در پنج سال گذشته کشور با کمبود 5/3 میلیون مسکن مواجه شد، گفت: در پنج سال گذشته در تولید مسکن خوب عمل نشد و تعادل عرضه و تقاضا به هم خورد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات