صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱  ، 
کد خبر : ۳۱۸۹۴۸

گزارش روز/ عدالت آمریکا هالیوودی است

آمریکایی‌ها به دلیل (به بهانه) دور زدن تحریم‌ها، من را ۱۴ ماه به زندان انداختند. دولت آمریکا اجازه تشکیل هیچ دادگاهی را به ما نمی‌داد و خودشان هم می‌دانستند هیچ دلیلی ندارند[...]

یادداشت: «آمریکایی‌ها به دلیل (به بهانه) دور زدن تحریم‌ها، من را ۱۴ ماه به زندان انداختند. دولت آمریکا اجازه تشکیل هیچ دادگاهی را به ما نمی‌داد و خودشان هم می‌دانستند هیچ دلیلی ندارند. عدالت آمریکا هالیوودی و دروغ است. آنها من را تروریست خوانده و همه زندانیان را از نزدیک شدن به من ترسانده بودند.» این بخشی از صحبت‌های دانشمند کشورمان، دکتر مسعود سلیمانی است که پس از آزادی از چنگال تروریست‌های آمریکایی بیان کرده است.
مسعود سلیمانی پژوهشگر حوزه سلول‌های بنیادی و دانشیار دانشگاه تربیت مدرس که جزء یک درصد دانشمندان برتر جهان از نظر استنادهای علمی در مجلات معتبر علمی شناخته می‌شود، در سوم آبان سال ۱۳۹۷ (بیست‌وپنجم اکتبر ۲۰۱۸) پس از ورود به فرودگاه شهر شیکاگو در ایالات متحده آمریکا با وجود استفاده از ویزای معتبر به دست نیروهای امنیتی و پلیس فدرال این کشور (اف.بی.آی) بازداشت شد. اینکه آمریکا فردی با مشخصات دکتر مسعود سلیمانی را به اتهام تروریستی دستگیر می‌کند، نشان‌دهنده جایگاه و نوع تعریف آمریکا از تروریست است؛ بنابراین در نگاه آمریکا فردی که بیشترین خدمات علمی را در حوزه پزشکی ترمیمی به جامعه بشری ارائه کرده، «تروریست» محسوب می‌شود؛ اما گروهک تروریستی منافقین که هزاران نفر از افراد بی‌گناه را در کشورمان به شهادت رسانده، تروریست نیست. بدون شک، رفتارهای دوگانه آمریکا عبرتی برای بزک‌کنندگان آمریکا در داخل کشورمان است تا از خواب غفلت بیدار شوند و این روزها که صحبت از مذاکره با آمریکا و زمینه‌چینی برای پیوستن ایران به FATF مطرح است، آیینه تمام‌نمای تروریست دولتی آمریکا جلوی چشم آنها باشد. در تعریف آمریکا، همه نیروهای انقلابی و ارزشی تروریست محسوب می‌شوند که در صورت عضویت در FATF باید همه آنها در داخل کشور تحریم شوند؛ از این‌رو، ‌لازم است در فرایند بررسی این موضوع در مجمع تشخیص، تکریم دانشمندانی همچون دکتر سلیمانی و تضمین حقوق ملت بزرگ ایران مدنظر قرار گیرد.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات