صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۱۹۳۷۳

سید حسن نصرالله: به این شهادت بزرگ غبطه می خورم

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با صدور پیامی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سرافراز نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس را تسلیت گفت.

سید حسن نصرالله با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نایب رئیس الحشد الشعبی عراق گفت:‌ «به این شهادت باعظمت و این عاقبت، غبطه می‌خورم. ماهایی که بعد از ایشان باقی مانده‌ایم، راه او را تکمیل و اهدافش را محقق و پرچمش را در همه میادین [جهاد] برافراشته خواهیم کرد».

به گزارش شبکه المنار، دبیر کل حزب‌الله لبنان «قصاص عادلانه» را مأموریت مقاومت دانست و گفت: قصاص عادلانه قاتلان مجاهدان، مسئولیت و امانت و مأموریت مقاومان است.

رهبر حزب‌الله لبنان درباره آمریکایی‌ها نیز گفت: «قاتلان آمریکایی با این جنایت بزرگ، به هیچ یک از اهداف خود نخواهند رسید... [اما] اهداف حاج قاسم به دلیل روح با عظمت و خون او و به دست برادران و فرزندان مقاومش، محقق خواهد شد».

نصرالله در پایان پیام خود خواستار «عزت و علوّ درجات برای فرمانده عظیم‌الشأن شهید قاسم سلیمانی و فرمانده بزرگ شهید ابومهدی المهندس» شد.

متن کامل بیانیه دبیرکل حزب الله:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال تعالی: (مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا)

صدق الله العلی العظیم

برادر دوست داشتنی و فرمانده بزرگ حاج قاسم سلیمانی به بالاترین آرزویش رسید تا به حق سرور شهدای محور مقاومت لقب گیرد؛ به مولایمان صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف، حضرت آیت الله العظمی سید خامنه ای دام ظله، مراجع عظام، برادران و مسئولان عزیز جمهوری اسلامی ایران بویژه فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و ملت بزرگ و مقاوم ایران بویژه خانواده حاج قاسم و یکایک مجاهدین، شهادت این فرمانده شجاع، الگو و پدر دلسوز همه نیروهای مقاومت و مجاهدین در منطقه تسلیت عرض می‌کنم. شهادت گوارایش باد. من نسبت به این شهادت بزرگ و این عاقبت به خیری در مکتب حسین و زینب علیهما السلام نسبت به او غبطه می خورم. ما مسیرش را ادامه خواهیم داد و شب و روز برای تحقق اهدافش تلاش خواهیم کرد و پرچمش را در کل میادین و جبهه‌ها و عرصه‌ها به اهتزاز در خواهیم آورد و به برکت خون پاکش پیروزی‌های محور مقاومت عظیم خواهد بود همانگونه که با حضور دائمی وی و جهاد خستگی ناپذیرش بود. قصاص و مجازات شرورترین دنیا، مسئولیت و امانت و اقدام همه رزمندگان در کل جهان خواهد بود. قاتلان آمریکایی انشاالله نخواهند توانست که به اهداف جنایت بزرگ خود برسند و همه اهداف حاج قاسم به دست برداران و فرزندان و شاگردانش در امت اسلامی که زیر بار مستکبرین و مستبدان نمی‌رود، محقق خواهد شد. از خداوند متعال مجد و عزت و علو درجات برای فرمانده بزرگ حاج قاسم سلیمانی و همه رزمندگان عزیزی که به همراه وی به شهادت رسیدند به ویژه برادر بزرگ شهید ابومهدی المهندس طلب می‌کنیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات