صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳  ، 
کد خبر : ۳۱۹۳۷۰

هراس آمریکا از انتقام سخت

 
روح بلند سردار قاسم سلیمانی از ناسوت به ملکوت پرکشید. وی پاداش یک عمر مجاهدت های خود را از جبهه های غرب و جنوب ایران گرفته تا شرق کشور و سپس افغانستان، عراق، لبنان و سوریه دریافت کرد.
رئیس جمهور آمریکا اکنون سرمست پیروزی خودساخته ای است که در واقع پیروزی نیست، بلکه آغاز شکست های سخت اوست. 
در داخل آمریکا، این جدال درگرفته که آیا آن طور که ترامپ ادعا کرده با هدف قرار دادن سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس، آیا امنیت آمریکا افزایش می یابد یا این که بالعکس نیروها و منافع آمریکا در منطقه و جهان در معرض تهدید تازه ای قرار خواهند گرفت؟
در هر حال شهادت نماد مقاومت و بازوی نیرومند عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه، مساله ای نیست که به سادگی بتوان از آن عبور کرد. 
آن گونه که در پیام مقام معظم رهبری آمده انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی خواهد بود که دست پلید خود را به خون این شهید آلودند.
وزارت امور خارجه کشورمان هم اقدام آمریکا در شهادت سردار سلیمانی را  مصداق بارز تروریسم دولتی خوانده و تاکید کرده است که دولت آمریکا مسئول کلیه عواقب آن خواهد بود.
کسی از نحوه و زمان و مکان این انتقام سخت خبر ندارد، اما به زودی همچون سیلی بر سر دشمن فر خواهد ریحت. 
نیروهای آمریکایی در عراق و منطقه به حال آماده باش درآمده اند، نتانیاهو سفر خود را به یونان نیمه کاره رها کرده و به اسرائیل بازگشته است، قیمت نفت در بازارهای جهانی افزایش یافته و همه نگران رویدادهای آتی هستند.
این بدان معناست که منطقه آبستن تحولات تازه ای خواهد بود. قدر مسلم این است که منطقه شاهد جنگ فراگیر نخواهد بود؛ اما بی تردید آمریکا و متحدانش روزها و شب های سختی را سپری خواهند کرد، تا زمانی که دست انتقام الهی از آستین مقاومت بیرون آمده و به جنایات و بلندپروازی های احمقانه حاکم کاخ سفید پاسخی کوبنده و درسی فراموش نشدنی بدهد./
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات