صبح صادق >>  نگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۱۹۴۴۱
پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی به محضر فرماندهی معظم کل قوا

راه روشن حاج قاسم را ادامه می‌دهیم

در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به محضر فرماندهی معظم کل قوا، بر تداوم راه روشن و درخشان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرفتن انتقام خون به ناحق ریخته این شهید والامقام از سفاکان پلید تأکید کرد. متن پیام به این شرح است:

محضر ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا؛ حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

بار دیگر دست جنایتکار شیطان بزرگ، سرباز جان بر کفی را به شهادت رساند و به ظاهر، امت اسلامی را از خدمات ارزنده مجاهدی نستوه، محروم و آزادگان جهان به ویژه جبهه مقاومت را داغدار نمود. اما دشمن کوردل غافل از آن است که شهادت، هنر مردان خدا، بیدارکننده ملت‌ها و تقویت‌کننده درخت تنومند جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی است. جهان اسلام اگرچه سربازی مخلص، سرداری حماسه‌آفرین، مجاهدی خستگی‌ناپذیر، دلاور مرد میدان‌های ایثار و شهادت را از دست داد، اما برای شخصیتی چون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی(ره) که بیش از چهار دهه همه هستی خود را بر کف نهاد و با جانبازی مداوم و تصرف دل‌ها، فرماندهی جبهه‌های گوناگون از جمله جبهه مقاومت را برعهده گرفت و صدها سلیمانی را تربیت و تقدیم انقلاب نمود، جز شهادت نمی‌توانست پاداش دیگری تصور کرد. آری سردار سرافراز سپاه اسلام و سرباز صادق و وفادار ولایت به آرزوی دیرینه‎ای که بارها و بارها ابراز نمود، نائل آمد و به همرزمان شهیدش پیوست و این پاداش مجاهدان الهی است که خداوند وعده داده است.

اینجانب عروج عارفانه خورشید درخشان جبهه مقاومت، مالک اشتر و سردار شجاع و پر افتخار ولایت و همراهان شهیدش به ویژه ابوالمهدی مهندس را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) و حضرت مستطاب عالی، جبهه مقاومت، امت شهیدپرور و خانواده صبور ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.فرزندان سپاهی حضرتعالی، همرزمان و همسنگران آن شهید والامقام، آلام خویش بر این مصیبت و فقدان عظیم را با یاد خدا و ایمان به تحقق وعده‌های او تسکین بخشیده و اطمینان داریم فرزندان‌تان در جبهه مقاومت، ان‎شاءالله با اراده‌ای پولادین و عزمی راسخ انتقام خون به ناحق ریخته این شهید عزیز را از سفاکان پلید گرفته و راه روشن و درخشان او را ادامه خواهند داد.

عبدالله حاجی‌صادقی

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات