صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۱۹۸۳۲

معاون فرمانده کل سپاه: در حمله به عین الاسد ۱۳۴ نفر کشته و ۲۴۵ نفر زخمی شده‌اند

معاون راهبردی و مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه پایه رژیم صهیونیستی و آمریکا بر مبنای ترور شکل گرفته است گفت: آمریکا در هیچ جنگ رودررویی موفق نبوده است.
معاون فرمانده کل سپاه: در حمله به عین الاسد ۱۳۴ نفر کشته و ۲۴۵ نفر زخمی شده‌اند
 سردار محمد تولایی شامگاه دوشنبه با حضور در مراسم اجتماع عظیم حامیان مقاومت در راه ولایت که در آستان شیخ صدوق شهرری برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور ۵۰ میلین نفری مردم در ایران و خارج از کشور و حتی در آمریکا برگزار شد که می‌توانیم از این مراسم به عنوان بزرگترین مراسم تشییع تاریخ جهان یاد کنیم.
معاون راهبردی و مشاور فرمانده کل سپاه در ادامه با بیان اینکه پایه رژیم صهیونیستی و آمریکا بر مبنای ترور شکل گرفته است گفت: باید به این نکته توجه داشت که چرا برای ترور سردار سلیمانی از پیشرفته‌ترین بالگردها استفاده شده است.
تولایی با اشاره به اینکه قطعاً تمام خون‌هایی که در کشور و برای نظام و انقلاب ریخته می‌شود نظام را تقویت خواهد کرد افزود: با توجه به اسنادی که از لانه جاسوسی به دست آمده به خوبی می‌توان به این موضوع پی برد که آمریکای جنایتکار برای اقدامات تروریستی خود آموزش دیده است و طی ۴۰ سال اخیر توطئه‌های زیادی علیه انقلاب و ملت ایران انجام داده است.
وی به حوادث دی ماه ۹۶ اشاره کرد و عنوان داشت: دشمن از همان زمان پایه فتنه‌ها را برای کشور ما بنا نهاده بود و تمام توان خود را به کار گرفتند و ادعا داشتند که انقلاب ۴۰ سالگی اش را نخواهد دید اما دیدند که درخت تنومند انقلاب بیشتر آبیاری شد و مردم بیشتر پای نظام و انقلاب ایستادند و دیدیم که نقشه‌ای آنان به بهانه‌های مختلف در عراق و لبنان و ایران ناکام ماند.
معاون اشراف فرماندهی کل سپاه با تاکید بر اینکه به خوبی به ما ثابت شده است که کوتاه آمدن در مقابل دشمن سبب پیشروی آنان و ایستادگی سبب عقب نشینی دشمن می‌شود اظهار داشت: ایران کشور قدرتمندی است چنانچه طبق اطلاعات به دست آمده از پایگاه عین الاسد پس از حمله موشکی ایران، تا امروز حداقل ۱۳۴ نفر کشته و ۲۴۵ نفر زخمی شده‌اند و آمریکا با این همه ادعا نتوانست اقدام کند چرا که آمریکا در هیچ جنگ رودررویی موفق نبوده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات