صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۱۹۸۰۴

مزدور رژیم صهیونیستی، لابی گر فروش سلاح یا مدافع ملت ایران!

در چند روز گذشته و در روزهای پس از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ویدئویی در یک سایت آمریکایی منتشر شد که به اصطلاح آمریکایی وایرال یا بسیار پربازدید شد. در این ویدئو یک زن به نام ساغر کسرایی که خود را ایرانی معرفی می‌کند به زبان انگلیسی حرف‌هایی را می‌زند که با واقعیت جامعه ایرانی کاملاً متفاوت است.
این زن که خود را حامی حقوق ملت ایران معرفی می کند و می داند که حرف های او را در جامعه و ملت ایران هیچ کس باور نمی کند، با زبان انگلیسی جامعه امریکایی را مخاطب خود قرار می دهد تا بتواند با مظلوم نمایی و با جذب مخاطب از طریق جنسیت خود ذهن مخاطب  آمریکایی را نسبت به واقعیت های جامعه ایران مشوش نماید.
«حالا سایت بازفید، یکی از مهم‌ترین سایت‌های خبری آمریکا ثابت کرده، این خانم، ساغر کسرایی، یک ایرانی- آمریکایی معمولی که از اتاق نشیمنش با موبایلی ساده‌ برای آگاهی آشنایان فیلم گرفته، نیست. او کارمند شرکت تگزاسی لیندن سلوشن، لابی رسمی ارتش آزاد لیبی می باشد. ارتش آزاد همان گروه مسلحی است که لیبی را جهنم کرده و یکی از دلایل برپا شدن بازارهای برده فروشی در این کشور است.»
این زن در حقیقت مزدور سیا و رژیم صهیونیستی می باشد و به عنوان منبع تغذیه تیم تبلیغاتی ترامپ، در حال تهیه محتوای ضد ایرانی است. دولت ترامپ که خود را در برابر افکار عمومی دنیا در مساله ترور بزدلانه سپهبد سلیمانی و حمله مقتدرانه موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد شکست خورده می بیند، سعی می کند تا از پادوهای خود استفاده کند تا بتواند ننگ این شکست مفتضحانه خود را بپوشاند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات