صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۲۰۱۳۳

تأیید صلاحیت 2 هزار نفر دیگر در شورای نگهبان

تأیید صلاحیت 2 هزار نفر دیگر در شورای نگهبان
«عباسعلی کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به روند بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در این شورا و هیئت‌های نظارت استانی و شورای نگهبان در دوره اول، گفت: «از 16 هزار و 33 نفر که ثبت‌نام کرده بودند، نزدیک به 4 هزار و 500 نفر را بررسی کردیم و خوشبختانه مجموع افرادی که تأیید صلاحیت شدند، بالای 50 درصد است.» وی ادامه داد: «نزدیک به 2 هزار نفر به آمار تأیید صلاحیت‌ها اضافه شد. خواهش ما این است که دوستان و صاحب‌نظران سیاسی منتظر بمانند و در اظهار نظرها عجله نکنند.»


افزایش ۳۰ درصدی محتوای انتخاباتی
در روزهای پنجم تا هشتم بهمن ماه، حدود 5 هزار کاربر، ۶ هزار و ۸۰۰ توئیت مرتبط با انتخابات را در توئیتر به اشتراک گذاشته‌اند که این توئیت‌ها بیش از ۶۳ هزار بار لایک خورده‌اند. تعداد توئیت‌ها در مقایسه با سه روز ابتدایی بهمن ماه، افزایش ۳۰ درصدی داشته است؛ این افزایش را هم می‌توان به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات و هم نطق انتخاباتی رئیس‌جمهور مرتبط دانست.


جلسه جمع‌بندی شورای هماهنگی اصلاحات
جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات امروز به منظور جمع‌بندی در زمینه یازدهمین دوره انتخابات مجلس و آخرین وضعیت نامزدهای حزبی برای این دوره از انتخابات به ریاست محمدرضا عارف برگزار می‌شود. جلسات شورای هماهنگی و شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان همزمان برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات