صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۲۰۲۵۴

تلاش می‌کنیم به فهرست واحد برسیم

تلاش می‌کنیم به فهرست واحد برسیم

«غلامعلی حدادعادل» رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: ما در شورای ائتلاف همه جریان‌ها و احزاب را دعوت کرد‌ه‌ایم و با آنان جلساتی داشته‌ایم و تلاش می‌کنیم به فهرست واحد برسیم؛ اما کسانی هم هستند که از ابتدا بنا داشتند فهرست جدا ارائه دهند که ما قصد داریم این افراد را هم قانع کنیم تا نیروهای انقلاب یک لیست ارائه دهند. وی افزود: کار انتخابات فقط تهیه لیست انتخاباتی نیست؛ بلکه باید کانون پرحرارت و فعالی برای حضور مردم پای صندوق‌های رأی و دادن رأی به نیروهای انقلاب ایجاد شود. مسئله مهم دیگر آن است که از تفرقه جلوگیری شود و نگذاریم اتفاقات سال 1394 تکرار شود.

جبهه اصلاح‌طلبان در تهران لیست انتخاباتی ندارد

«علی شکوری‌راد» دبیر کل حزب اتحاد ملت در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: عین متنی که امشب در جلسه شورای‌ عالی‌ سیاست‌گذاری ‌جبهه‌ اصلاح‌طلبان ایران به رأی گذاشته و با رأی بسیار بالا تصویب شد: «شورای ‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان در تهران لیست انتخاباتی ندارد. احزاب می‌توانند با نام و عنوان خود از نامزدهای مورد نظرشان حمایت کنند.»

بیشتر نمایندگان اصلاح‌طلب تأیید صلاحیت شده‌اند

«پروانه مافی» نماینده عضو فراکسیون امید گفته است: «این موضوع که اکثر نمایندگان اصلاح‌طلب رد صلاحیت شده‌اند، غلط است و اتفاقاً اکثریت آنها تأیید صلاحیت شده‌اند. اکثر نمایندگان خانم در مجلس نیز تأیید صلاحیت شده‌اند.»

تعداد تأیید صلاحیت شده‌ها از 7070 نفر گذشت

«عباسعلی کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی نوشت: «تعداد داوطلبان تأیید صلاحیت ‌شده انتخابات مجلس شورای اسلامی از 7070 نفر گذشت و بررسی‌ها ادامه دارد.»

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات