صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۲۰۲۹۳

گله ما به معنی قهر با صندوق رأی نیست

زمزمه‌های تکثر لیست میان اصولگرایان
هم‌زمان با انتشار اخباری مبنی بر ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب برای ارائه لیست واحد، زمزمه‌هایی از تفرقه بین اصولگرایان به گوش می‌رسد. به دنبال خروج جبهه پایداری و پافشاری این حزب برای ارائه لیست جداگانه از سایر گروه‌ها و احزاب نیرو‌های جبهه انقلاب، برخی احزاب و چهره‌های دیگر نیز در اعتراض به این موضوع خواستار لیست جداگانه شدند. گفتنی است، ائتلاف نیرو‌های انقلاب از چندی قبل با سازوکاری که رسماً اعلام کرده بود، لیست نود نفره خود را مشخص کرد و قرار بود تا جمعه (18 بهمن) فهرست نهایی سی نفره را اعلام کند.


گله ما به معنی قهر با صندوق رأی نیست
«مرتضی الویری» رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: «با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی می‌توانیم بهترین افراد را راهی مجلس کنیم.» وی افزود: «برای اصلاحات و حل شدن مشکلات کشور راهی جز حضور در پای صندوق‌های رأی وجود ندارد و باید سعی کنیم که انتخابات دوم اسفند پرشور برگزار شود.» الویری ادامه داد: «این بدین معنا نیست که گلایه‌های خودمان را نادیده بگیریم و گله ما به معنی قهر با صندوق رأی نیست.»


سرمایه‌های اصلاح‌طلبان چه کسانی هستند!
«معصومه ابتکار» معاون اصلاح‌طلب رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در یادداشتی در روزنامه اعتماد، حامیان فتنه 88 را نماینده دولت، اصلاحات و اعتدال نامیده و نوشته نگرانی‌ها از حذف این صدا‌ها و سلایق متنوع است. پیش‌تر «محمدصادق جوادی‌حصار» از فعالان فتنه 1388 و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی این تندرو‌ها را سرمایه‌های اصلاح‌طلبان نامیده بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات