صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰  ، 
کد خبر : ۳۲۰۳۲۵

اخبار کوتاه یک‌شنبه 20 بهمن

«شیخ قیس خزعلی» دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» با بیان اینکه گزینه پاسخ نظامی علیه نظامیان تروریست آمریکایی همچنان پابرجاست، تصمیم پارلمان عراق برای اخراج این تروریست‌ها را «تصمیم شیعی» ولی با انگیزه‌های کاملاً ملی خواند. وی درباره رأی ندادن نمایندگان سنی و کرد به لایحه اخراج نظامیان آمریکا گفت: این اقدام‌ آنها به معنای این نیست که با خروج آمریکایی‌ها موافق نیستند؛ چراکه بعضی از نمایندگان به دلیل فشارهای برخی کشورهای عربی خلیج‌فارس اصلاً در صحن پارلمان حاضر نشدند.

«سیدرحمت‌الله اکرمی» خزانه‌دار کل کشور در نشست هم‌اندیشی در زمینه مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: «به دنبال آن نیستیم که اموال خوب دولت را نگهداری و اموال غیر مرغوب را به فروش برسانیم.» وی در پاسخ به این سؤال که عملکرد مولدسازی دارایی‌ها در سال جاری صفر بوده در سال آینده چه میزان از 50 هزار میلیارد تومان مولدسازی محقق خواهد شد؟ تأکید کرد: «تا زمانی که برای دارایی‌های دولت هزاران نفر به غیر از خود دولت تصمیم‌گیری می‌کنند، نمی‌توان روی مولدسازی دارایی حساب کرد.»

«سردار حزنی» دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در حاشیه افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر، با بیان اینکه ۷۵ تا ۸۰ درصد از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی سپاه کوچک، عام‌المنفعه و زودبازده هستند، تأکید کرد: «پروژه‌های اقتصاد مقاومتی کوچک در حال تبدیل شدن به پروژه‌های بزرگ هستند و برای رفع مشکلات اقتصادی در هر روستایی پروژه‌های مختلف و متناسب با شرایط ساکنین روستا اجرا شده ‌است.»

«مجید شاکری» اقتصاددان درباره بهبود وضعیت بغرنج اقتصادی گفت: «در پاسخ به اینکه آیا وضع موجود درست می‌شود، می‌گویم قطعاً؛ فارغ از اینکه بخواهم امید بی‌دلیل بدهم. ما دچار سرگیجه استراتژیک هستیم. برای وضع موجود راه‌حل‌های ایجابی زیادی داریم و از راه‌حل خیلی دور نیستیم.»

«مرتضی رضایی» معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: «بر اساس تأکید رهبر معظم انقلاب برای بهره‌گیری و ورود مرغ لاین به چرخه تولید، در سال جاری برنامه‌ای برای این امر تهیه و به شورای ‌عالی امنیت ملی ارائه شده است.»

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات