صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۲۰۵۸۱

از لیست سی نفره فقط هفت نفر رد شده‌اند!

از لیست سی نفره فقط هفت نفر رد شده‌اند!
از لیست سی نفره اصلاح‌طلبان تهران در انتخابات دوره قبل مجلس فقط هفت نفر رد صلاحیت شده‌اند. افراد جدیدی که در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند، مثل مجید انصاری نیز تأیید شده‌اند و در انتخابات حضور دارند. در این میان این پرسش مطرح می‌شود که دلیل این همه سر و صدا چیست؟ در پاسخ می‌توان گفت، آنها می‌دانند به دلیل عملکرد ضعیف‌شان با رأی و اقبال مردم مواجه نیستند و به همین دلیل با فضاسازی در صدد حاشیه‌سازی و بزرگ‌نمایی ردّ صلاحیت‌ها هستند.


حزب «ندای ایرانیان» لیست نمی‌دهد
نگاهی به دو لیست حزب «کارگزاران سازندگی» و ائتلاف هشت حزب اصلاح‌طلب نشان می‌دهد نام۲۰ نفر در این دو لیست مشترک است. این در حالی است که اکثر اعضای این دو لیست افرادی ناشناخته‌ هستند و با تمرکز بر اشتراکات میان کارگزاران و احزاب اصلاح‌طلب، می‌توانستند به یک لیست مشترک برسند. در این راستا حزب «ندای ایرانیان» به دبیرکلی «صادق خرازی» هم در نهایت از ارائه لیست عقب‌نشینی کرده است.


توافق «شورای ائتلاف» و «جبهه پایداری» بر یک لیست
برخی منابع خبری اعلام کردند، شب گذشته نمایندگان «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» و «جبهه پایداری» پس از مذاکراتی فشرده، بر انتشار یک لیست مشترک به توافق رسیدند. این خبر حاکی است در این جلسه مشکل اصلی اختلافی حل شد و طرفین روی کلیات به توافق رسیدند. قرار است در نشست امروز توافق نهایی درباره مصادیق نیز صورت گیرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات