صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۲۰۷۹۰

آمار ترامپ از مرگ و میر سالانه آنفلوانزا در آمریکا

دونالد ترامپ با بیان اینکه سالانه ۲۵ تا ۶۰ هزار نفر بر اثر آنفولانزا در آمریکا جان خود را از دست می‌دهند، گفت همه کسانی که از مناطق آلوده به کرونا وارد این کشور می‌شوند تحت نظر خواهند بود.
آمار ترامپ از مرگ و میر سالانه آنفلوانزا در آمریکا
 رییس جمهوری امریکا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری که به دلیل گسترش کوید۱۹ برگزار شد، افزود کارشناسان ما در حال ساخت واکسن این بیماری هستند که امیدواریم به زودی به آن دست یابند.
وی تصریح کرد، پیش از این ورود غیر آمریکایی‌ها از چین ممنوع شده بود.رئیس جمهوری آمریکا در مورد خطر کمتر کرونای جدید نسبت به آنفولانزا اظهار کرد: سالانه ۲۵ تا ۶۰ هزار نفر بر اثر آنفولانزا در آمریکا جان خود را از دست می‌دهند.
ترامپ با اشاره به گزارش دانشگاه جان هاپکینز، اعلام کرد آمریکا برای مقابله با این ویروس نسبت به سایر کشورها آماده‌تر است.
وی که کوشید وضعیت کوید-۱۹ را در آمریکا تحت کنترل نشان دهد و سخنان هشدار آمیزی مطرح نکند اما در عین حال مایک پنس معاون اول خود را مسئول رسیدگی به این مساله معرفی کرد.
ترامپ برای جدی نگرفتن کرونای جدید تا کنون مورد انتقاد شدید دموکرات‌ها بوده است.پیش از این الکس آزر وزیر بهداشت آمریکا مسئولیت پیگیری مبارزه با شیوع ویروس کرونا را بر عهده داشت.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات