صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۲۱۲۷۵

سردار فدوی: سپاه با همه توان خود به مقابله با ویروس کرونا آمد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه با همه توان خود به مقابله با این ویروس منحوس آمده و باید بکوشیم براساس دستور فرمانده معظم کل قوا این مسئله را خاتمه دهیم.
سردار فدوی: سپاه با همه توان خود به مقابله با ویروس کرونا آمد
 سردار فدوی پیش از ظهر امروز در مراسم ویدئو کنفرانس تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: این اولین بار است که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسم معارفه یک فرمانده استانی را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌کنیم.
وی تصریح کرد: بعد از شکست ویروس کرونا حتما به استان گلستان خواهیم آمد تا حضوری با سردار ملک دیدار داشته باشیم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه توان خود به مقابله با این ویروس منحوس آمده و باید بکوشیم بر اساس دستور فرمانده معظم کل قوا این مسئله را خاتمه دهیم.
 
وی افزود: سردار معروفی بر اساس این جابجایی به دیار خود بازگشت و من دعا می‌کنم انشاالله ایشان به عاقبت به خیری نهایی که شهادت در راه خداست، برسد.
سردار فدوی خاطرنشان کرد: سردار ملک شاهکویی هم که فرمانده بومی ما در منطقه گلستان است از امروز فرماندهی سپاه نینوا را برعهده خواهد گرفت.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایشان دارای سوابقی درخشان در دوران دفاع مقدس و با کارنامه‌ای انقلابی  هستند.
وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در خطه شمال کشور الان فرمانده سپاه ما در گلستان باید وسط این معرکه باشد و با حضور کامل خود در صحنه نگرانی مردم را رفع کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نخستین اقدامی که لازم است سردار ملک شاهکویی با مجاهدت پیش ببرند ریشه کن کردن این ویروس منحوس در استان است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات