صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۲۱۷۴۷

اخبار کوتاه شنبه 23 فروردین

تحریم داخلی شدید در عرصه توزیع میوه/ به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی، قیمت هر کیلو لیموترش در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران 27 تا 30 هزار تومان و لیموشیرین 15 تا 24 هزار تومان و سیر از 28 هزار تومان به بالا عرضه می‌شود. البته زمانی که این میوه‌ها به سطح شهر می‌رسد، حداقل 35 درصد هم به این قیمت‌ها اضافه می شود. مصطفی دارایی‌نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان میوه هم اعلام کرده است: انحصار لیموترش و شیرین برای ۵ نفر است و آنها این محصولات را در انبارهای خود ذخیره کرده اند و همین‌ها باعث بالا رفتن قیمت در بازار شده است. دارایی‌نژاد افزود: لیموترشی که کیلویی ۶-۷ هزار تومان تمام می‌شود، ۳۵ هزار تومان به مردم فروخته می‌شود.

 ◄ حشد الشعبی در قم حضور ندارد/ معاون سپاه علی‌ابن‌ابی‌طالب‌(ع) قم درباره نهاد هماهنگ‌ کننده نیرو‌های داوطلب الحشدالشعبی برای ضدعفونی معابر قم گفت: ابتدا باید تأکید کنم این افراد، عضو الحشدالشعبی نیستند، چراکه الحشدالشعبی خاص عراق است. اما این‌ها اعضای «شباب المقاومه» هستند. این گروه هم متشکل از اتباع عراقی و لبنانی ساکن قم هستند و در اموری از این قبیل و مسائل فرهنگی، فعالیت و همکاری می‌کنند.

نفت داریم، زندگی می‌کنیم!/ مصطفی میرسلیم: درباره نحوه اداره کشور در دولت مهندس موسوی که ایشان نخست وزیر بودند و مجلس به ایشان رأی اعتماد داد و دولت را شکل دادند و رئیس جمهور که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بودند، اتفاق نظر وجود نداشت. این اتفاق نظر هم بر می‌گشت به این که تا چه اندازه دولت در امور کشور مداخله بکند و تا چه اندازه مردم خودشان کار‌ها را به دست بگیرند. آقای مهندس موسوی اعتقادش این بود که بالاخره درآمد نفت را داریم، زندگی می‌کنیم و برای اینکه این بخش خصوصی هم ساکت باشد، یک صد میلیون دلاری بهشون می‌دهی صدایشان خوابیده می‌شود؛ در این حد تحقیرآمیز با بخش خصوصی برخورد می‌کردند.

خسارت ناشران در روز‌های کرونایی/ رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران: ناشران و کتاب‌فروشان دچار خسارت ۹۰ درصدی شده‌اند، ۱۰ درصد را هم برای فروش اینترنتی می‌گویم وگرنه وضعیتمان بد است. ناشران به خاطر نمایشگاه کتاب، تمام سرمایه خود را برای تولید کتاب گذاشته‌اند و حالا نقدینگی ندارند و با این وضعیت موعد چک‌هایشان هم فرا می‌رسد.

"کرونا پارتی" در تهران/ بعضی از مردم علی‌رغم تأکید بر رعایت فاصله اجتماعی برای برگزاری میهمانی، تست کرونای خصوصی می‌دهند و دور هم جمع می‌شوند. آن‌ها تست کرونا را در خانه خودشان انجام می‌دهند و برای هر تست تا ۸۵۰ هزار تومان هزینه می‌کنند!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات