صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰  ، 
کد خبر : ۳۲۱۷۹۲

گزارش روز/ کرونا در فلسطین متفاوت است

ماهیت ویروس منحوس کرونا به نحوی است که برای کنترل و مهار آن نیاز به کمک همگانی است، ازاین‌رو با توجه به تهدید کرونا ویروس در شرایط امروزی، محدودسازی مردم مظلوم غزه از طرف رژیم صهیونیستی نشان از ماهیت ضد انسانی این رژیم دارد[...]

یادداشت: ماهیت ویروس منحوس کرونا به نحوی است که برای کنترل و مهار آن نیاز به کمک همگانی است، ازاین‌رو با توجه به تهدید کرونا ویروس در شرایط امروزی، محدودسازی مردم مظلوم غزه از طرف رژیم صهیونیستی نشان از ماهیت ضد انسانی این رژیم دارد.

گزاره‌های خبری

1-محاصره اسرائیل علیه نوار غزه خطرناک‌تر از ویروس کرونا است. تا به امروز ۱۴ سال از محاصره دارویی و غذایی غزه می‌گذرد و جامعه بین‌المللی به آن بی‌توجه بوده است. محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی می‌گوید: این محاصره اثری منفی بر تمام بخش‌های زندگی، ازجمله بخش سلامت که باید با ویروس کرونا مقابله کند، گذاشته است. 2-رسانه‌های بین‌المللی با توجه به فشردگی جمعیت در غزه که بالغ بر ۲ میلیون نفر در یک باریکه کوچک برآورد می‌شود، هشدار می‌دهند که همه‌گیری کرونا در غزه کابوسی نزدیک به واقعیت است.

3-«اشرف الغدرا»، سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که آزمایش در آزمایشگاه مرکزی این منطقه به خاطر اتمام کیت‌های آزمایش کروناویروس متوقف شده است.

نکته راهبردی

ازآنجایی‌که کرونا یک ویروس خطرناک و ضد بشری است و تا به الآن هیچ‌گونه درمان قطعی برای آن کشف نشده است، مسلم است که جامعه بشری برای شکست آن، جلوگیری از شیوع بیش از پیش و جلوگیری از فاجعه انسانی، باید متحد و یکپارچه در مقابل آن اقدام کنند. لذا در وضعیت کنونی لازم است، جامعه انسانی نسبت به تهدید جان بشریت در غزه، توسط رژی صهیونیستی و حتی در دیگر ملت‌های ستم دیده از جمله؛ یمن، سوریه، افغانستان و ... به پا خیزند و با تشکیل پویشی بین‌المللی برای مقابله با کرونا در همه ملت‌های تحت ستم، نجات بشریت را فریاد زنند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات