صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸  ، 
کد خبر : ۳۲۲۰۲۶

پایان محدودیت ترددهای جاده‌ای از فردا

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از فردا محدودیت‌های ترافیکی کاملا برداشته می‌شود و تردد در جاده‌ها به صورت عادی خواهد بود.

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا از آحاد مردم به واسطه همکاری صمیمانه آنها با پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تشکر کرد و اظهار داشت: اجرای محدودیت‌های ترافیکی که از ۸ فروردین آغاز شد تأثیر چشمگیری در کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از خود بر جای گذاشت.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: کلیه محدودیت‌های ترافیکی (بین استانی) از فردا اول اردیبهشت ۹۹ کاملا برداشته شده و تردد در سطح کشور به صورت عادی جریان خواهد داشت.

وی افزود: جا دارد از همه همکاران و خانواده‌های آنان که صبورانه در اجرای این طرح به صورت شبانه‌روزی تلاش کردند و تأثیر بسزایی برای حفظ سلامتی مردم داشتند، تشکر نمایم.

سردار هادیانفر اظهار داشت: در این مدت تلاش بر این شد تا از روش‌های ارشادی و توصیه‌ای برای اجرای محدودیت‌های ترافیکی استفاده شود، مگر در موارد خاص که از روی ناچاری، ضمانت‌های اجرایی را اعمال نمودیم.

وی گفت: چون شرایط هنوز کاملا عادی نشده، بنابراین هموطنان عزیز از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و هنگام رانندگی با احتیاط کامل برانند و  از چهار تخلف عمده (سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو در حین رانندگی و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی) که عامل حدود ۸۰ درصد تصادفات رانندگی است، پرهیز نمایند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات