صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۲۲۵۳۴

اخبار کوتاه چهارشنبه 24 اردیبهشت

«شهید دیالمه» در مجلس زنده می‌شود/ مالک شریعتی منتخب مردم تهران در صفحه شخصی خود در توییتر از اعلام موجودیت فراکسیون شهید دیالمه خبر داد. او در صفحه شخصی خود نوشت: «ان‌شاءالله با استفاده از تجربه خوب نمایندگان آزاده‌ای، چون دکتر امیرآبادی که از مجلس ضعیف دهم به مجلس یازدهم آمده‌اند، بتوانیم مطالبات برحق مردم را دنبال کنیم. به ایشان پیشنهاد دادم پس از آغاز به کار مجلس، فراکسیون شهید دیالمه را با استفاده از ظرفیت جوانان در گام دوم انقلاب با اهداف محوری ذیل تأسیس کنیم: 1- ایجاد شفافیت حداکثری در همه ارکان کشور، 2- مبارزه با فقر، فساد و تبعیض،3- تقویت نظارت مردمی نسبت به مسئولان،4- همکاری با سمن‌های فعال در حوزه شفافیت و فساد ستیزی و ... تاکنون حدود ۲۰ منتخب مجلس یازدهم برای فراکسیون شهید دیالمه هم‌قسم شده‌اند.»

من آیت‌الله نیستم/ حجت‌الاسلام‌ احمد مروی، تولیت آستان مقدس رضوی(ع) در نامه‌ای به مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی نوشت: «جناب آقای نصرپور. مدیرکل محترم صداوسیمای استان خراسان رضوی. سلام‌علیکم. چند روز قبل در برنامه چهلمین روز وفات مرحوم آیت‌الله سید جعفر کریمی. ویژه‌برنامه‌ای پخش شد که مصاحبه‌ای با این‌جانب در آن بود و در زیرنویس برنامه عنوان آیت‌الله برای این‌جانب بکار رفته بود که جداً تعجب کردم. لذا از جناب‌عالی مؤکداً می‌خواهم از این واژه بزرگ که بنده لایق آن نیستم استفاده نشود. این تعارف نیست حقیقت است و حتماً رعایت شود.»

امضایش را به یک آپارتمان فروخت!/ عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در بخشی از گفتگوی خود با روزنامه شرق، درخصوص ردصلاحیت یکی از نمایندگان به دلیل دریافت یک دستگاه آپارتمان اظهار کرد: «یکی از همین نمایندگان در قبال پس گرفتن استیضاح، آپارتمانی را با قیمت غیرکارشناسی به ثمن بخس از وزیر مربوطه گرفته بود. خب این رانت بود. حالا پشت تریبون مجلس هم سروصدا می‌کنند که چرا حقوق‌دان نظر داد یا مهندسی شد. ما به شما این مطالب را گفته‌ایم. حتی آن‌هایی که مسائل اخلاقی داشتند همه موارد و اسناد را برایشان گفتیم که از طریق مراجع قانونی به ما رسیده بود. باز پشت تریبون اعتراض می‌کنند و زبان ما بسته است.

فراتر از سردرد چند سرباز!/ عطاالله مهاجرانی در توییتی با انتشار تصویر سند گزارش پنتاگون درباره تلفات حمله سپاه به عین‌الأسد، نوشت: «۱۳۹ کشته و ۱۴۶ مجروح، خسارت ارتش آمريكا در پايگاه عین‌الأسد، از سردرد چند سرباز بسيار فراتر است. حمله به عین‌الأسد نه‌تنها انتقام خون شهيدان سليمانى و ابومهندس و همراهان، مبتنى بر توانايى و اصول اخلاق نظامى بود، بلكه نقطه عطفى در حفظ اقتدار ملى ايران به شمار می‌آید. ترامپ ظاهراً دروغ گفته است. این گزارش مربوط به ۱۳ ژانویه(۲۳ دی ۱۳۹۸) است.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات