صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۲۳۰۴۶

اخبار کوتاه دوشنبه 26 خرداد

عارف خودش محترمانه استعفا دهد/ «محمدصادق جوادی‌ حصار» عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در مصاحبه با ایلنا ضمن تأکید بر ویژگی‌های مثبت آقای عارف، گفت: «پیشنهاد من به آقای عارف به‌عنوان یک شخصیت متین، منطقی، علمی و کارآمد سیاسی این است که پیش از آن‌که دیگران به او بگویند شما نباید باشی، خودش از شورای عالی استعفا دهد و اجازه دهد که احزاب فارغ از تعارفات و یا طعنه و کنایه‌های سیاسی، فرصت بازنگری بدون هیچ مانع سیاسی، اخلاقی و فرهنگی را پیدا کنند.» او در این مصاحبه همچنین با انتقاد از رفتار شورای عالی اصلاح‌طلب در تحریم انتخابات مجلس یازدهم تأکید کرد: «به نظر من عمر شورای عالی سیاست‌گذاری تمام شده است، حتی قبل از انتخابات هم عمر آن تمام شده بود.»

دیپلمات روس: ایران، محور جلسه شورای حکام است/ «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی: با انتشار پیامی توئیتری، نوشت: «نشست مجازی شورای حکام آژانس اتمی برای ساعت ۱۰ صبح روز پانزدهم ژوئن برنامه‌ریزی شده است. ممکن است [این نشست] طولانی باشد، زیرا موارد زیادی در دستور کار آن وجود دارد؛ انتظار می‌رود ایران در مرکز توجه این نشست باشد.»

لیدر دستگیر شد!/ رئیس سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اعلام کرد: «با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، لیدر اصلی گروه تجزیه‌طلب چریک‌های فدایی خلق ترک در اردبیل دستگیر شد. این گروه مبادرت به تبلیغ علیه نظام و جذب هوادار جهت اقدام مسلحانه و سازماندهی مخالفین نظام می‌کرد.»

تجمع مشکوک علیه «ناصر» به بهانه «نیما»/ ظهر دیروز تجمعی در مقابل بانک مرکزی برگزار شده و اخبار آن از طریق برخی کانال‌ها و منابع خبری منتشر شد. با توجه به نتایج تجمعاتی که غالباً با همراهی بخشی از بازار در افزایش قیمت ارز همراه بوده، این احتمال مطرح است که این پشت پرده‌ها به دنبال تغییراتی در بانک مرکزی هستند تا بازار برای برخی رفتارهای سودجویانه ارزی از کنترل عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی خارج شود. دیروز دلار با افزایش ۱۰۰ تومانی به کانال ۱۸ هزار تومان وارد شد و «ارز نیمایی» نیز همچنان در حال نزدیک شدن به نرخ بازار آزاد است.

۶۰ درصد اشتغال کشور در اختیار مشاغل غیررسمی!/ در گزارش جدید مرکز پژوهش‌های مجلس آمده است؛ «۵۲ هزار شغل جدید در زمستان ۹۸ در کشور ایجاد شد. ۶۰ درصد اشتغال کشور را مشاغل غیررسمی تشکیل می‌دهد. به‌طور متوسط ۵۰ درصد اشتغال کشور مربوط به بخش خدمات است و ۵۰ درصد از شاغلان بخش خدمات بیمه نیستند.»

هدیه یک‌میلیونی به کارکنان آرامستان‌ها/ بنیاد مستضعفان براي تقدیر از تلاش‌های شاغلین در آرامستان‌های سراسر کشور که جزو گمنام‌ترین اقشار و زحمتکشان در مبارزه با شیوع کرونا بوده‌اند، هدیه‌ای یک‌میلیون تومانی تخصیص داد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات