صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۲۳۶۳۸

گزارش روز/ عاقبت یک خائن

جنگیدن در سوریه سخت، شناخت دوست و دشمن سخت‌تر است. گاهی وسط یک کوچه خط مرزی است، خانواده‌ای نصف شده در این سمت و آن سمت کوچه. آنجا دیگر جنگ با کلاش و تیربار نیست[...]

یادداشت: جنگیدن در سوریه سخت، شناخت دوست و دشمن سخت‌تر است. گاهی وسط یک کوچه خط مرزی است، خانواده‌ای نصف شده در این سمت و آن سمت کوچه. آنجا دیگر جنگ با کلاش و تیربار نیست؛ دشمن برای زدن یک نفر، توپ 23 که مخصوص هدف‌گیری هواپیما است، می‌آورد و با کرنت آدم می‌زنند، در صورتی‌ که این سلاح فقط برای زدن تانک کاربرد دارد. عربستان آن‌قدر سلاح می‌دهد که برایش مهم نیست چه سلاحی کجا مصرف می‌شود. در چنین شرایطی یک جاسوس به نام «موسوی مجد» مانند یک آنتن به سرویس‌های سیا و موساد وصل می‌شود، او اعدام شد؛ همه فهمیدند که این عاقبت خیانت‌کاری است که سربازان وطنش را به یک مشت دلار آمریکایی و صهیونیستی می‌فروخت.

گزاره‌های خبری: 1- موسوی مجد از ایران به سمت سوریه اعزام نشده است که از حرم دفاع کند، بلکه او به همراه پدر در سوریه به تجارت مشغول بود. 2- موسوی مجد عضو بسیج یا سپاه پاسداران نبود و مانند هزاران نفر از مردم سوریه که در جنگ علیه داعش می‌جنگیدند، وانمود می‌کرد که در سپاه مدافعان حرم است. 3- به‌واسطه اطلاعاتی که وی به سازمان سیا می‌داد، مقدار اندکی دلار می‌گرفت و چون تاریخ مصرفش تمام شد، سازمان سیا ارتباطش را با وی قطع کرد. 4- اطلاعاتی که وی به سازمان سیا می‌داد، باعث شهادت سردار سلیمانی نشد و قاتل شهید سلیمانی شخص ترامپ و فرماندهان عالی‌رتبه ارتش تروریستی آمریکا هستند. قطعاً آن‌ها هم مثل موسوی مجد مجازات خواهند شد. 5- اعدام کسی که به کشورش خیانت کرده است، کمترین مجازات او است. او در کنار بسیاری از شهدای مدافع حرم با تظاهر و خودنمایی، لباس رزم و اسلحه دفاع در دست داشته است؛ اما خدمتش به آن‌طرف خط بود. خدای او و خدای شهدا یکی است، خدایی که شهدا را عزیز و در قلب‌ها ماندگار می‌کند و آن‌ها را زنده ابدی می‌گرداند ولی خائنان را رسوا و منفور می‌کند.

گزاره تحلیلی: موسوی مجد توسط نیروهای اطلاعاتی کشورمان رصد و شناسایی و دسترسی‌های او قطع شد. دستگیری و اعدام این خائن طبعاً پیام‌های زیادی برای عوامل نفوذی دشمن که در حال خیانت به ملت ایران هستند، دارد و کسانی که باید این پیام را می‌گرفتند، خودشان فهمیده‌اند. (نویسنده: فرهاد مهدوی)

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات