صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۲۳۸۱۵

دولت وظایفش را انجام نمی‌دهد تا مجلس تحت فشار تصمیم بگیرد

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیأت رئیسه مجلس در گفت‌وگوییی » می‌گوید: دولت برای اینکه به مجلس بفهماند و به مردم هم پیام دهد که وزارت صنعت، معدن و تجارت باید به دو وزارتخانه بازرگانی و صنعت و معدن تفکیک شود، وظایفش را درست انجام نمی‌دهد تا بگوید «مرغ من یک پا دارد» و به مجلس فشار بیاورد.
وی افزود: سیاست‌های دولت گا‌ه با آنچه باید انجام دهد مغایرت دارد؛ به عبارتی دولت وظایفی دارد؛ بنابراین، یا دوست ندارد آن وظایف را انجام دهد یا به اندازه کافی برای آن وقت نمی‌گذارد و یا به هر دلیل به وظایف خود عمل نمی‌کند.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: ما اکنون مدت هاست وزیر صنعت، معدن و تجارت نداریم و این در حالی است که بخش اعظمی از کنترل بازار باید در بخش تجارت و بازرگانی و از طریق اتحادیه‌ها و صنوف اتفاق بیفتد.

عضو هیات رئیسه مجلس در همین خصوص به آشفتگی در بازار مسکن اشاره و تصریح کرد: بررسی‌ها و پیگیری‌های ما در بازار مسکن، حکایت از سفته‌بازی و دغل‌کاری برخی از مشاوران املاک دارد که بسیار بر سر مردم کلاه می‌گذارند و کسی هم نیست بر آنان نظارتی داشته باشد.

نماینده مردم شاهین‌شهر ادامه داد: یک مشاور املاک تصمیم می‌گیرد واحدی را به ارزش یک میلیارد تومان خریداری کند و تا عصر نشده ۱۰۰ میلیون روی آن می‌گذارد و به شخص دیگری می‌فروشد و مردم هم از همه بی‌خبر نمی‌دانند به چه کسی اعتماد کنند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات