سیاسی >>  سیاسی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۲۷۰۰۳

آیا پهلوی سوم دلسوز واقعی مردم ایران است؟/ نقش شبکه های سعودی در بی ثباتی کشور چیست؟

به عنوان نمونه دراغتشاشات 1378 ، 1388،  1396 ... نقش سلطنت طلب ها وشاه دوست ها دراین ناامنی ها بی بدیل بوده است و رضاپهلوی دوم با انتشار بیانیه های مختلف طرفداران خود را به کف خیابان ها دعوت کرده تا با اغتشاش و آشوب به اهداف ننگین خود دست یابند .
باپیروزی انفلاب اسلامی ایران در سال 1357 وسرنگونی رژیم غیر مردمی پهلوی که با کمک قدرت های بزرگ جهانی پس ازجنگ اول ودوم جهانی وکودتا به قدرت رسیدند،ازهمان ابتدای سقوط بدنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برآمدند و با تشکیل جریان سلطنت طلبی به عنوان جریان معاند شناخته شدند تا درکنار جریان منحرف منافقین  همواره درکمین بوده تا ضربات امنیتی ،فرهنگی، اقتصادی وسیاسی وارد نمایند.
 
نکته قابل توجه این است که سلطنت طلب ها به همراه منافقین بیشترین ضربات خود را چه در زمان جنگ و چه دردوران پس از آن به مردم و ملت ایران وارد ساخته اند .
با همدستی با  دشمنان انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مانند رژیم غاصب صهیونیستی که  با پیوند خوردن با جریان بهائیت که طرفدار سرسخت سلطنت پهلوی می باشند، ازآنان به عنوان یک منبع جاسوسی و ستون پنجم استفاده کرده و از این طریق ضربات امنیتی برکشور وارد می سازند.
 
در این راه رسانه ها و کانال های ماهواره ای بیشترین تلاش خود را برای وارد ساختن این ضربات انجام رسانده اند آنها با حمایت سرویس های جاسوسی اسرائیل، عربستان، آمریکا و انگلیس و اخذ دلارهای فراوان درجهت ایجاد بی ثباتی و ناامنی درحوزه های فرهنگی،اجتماعی و سیاسی اقدامات گسترده ای را انجام داده اند.
 
به عنوان نمونه دراغتشاشات 1378 ، 1388،  1396 ... نقش سلطنت طلب ها وشاه دوست ها دراین ناامنی ها بی بدیل بوده است و رضاپهلوی دوم با انتشار بیانیه های مختلف طرفداران خود را به کف خیابان ها دعوت کرده تا با اغتشاش و آشوب به اهداف ننگین خود دست یابند .

دراین میان رسانه های معاند وابسته به پهلوی و سلطنت طلب ها مانند ایران ایتنر نشنال، من و تو ، ایران فردا و.... نقش مهمی را دربی ثبات سازی فرهنگی و اجتماعی، انحراف در افکارعمومی کشور، تحریف تاریخ، تطهیر چهره پهلوی اول و دوم را در این چند دهه ایفا نمودند و سر شبکه و سرتیم آنها رضا پهلوی دوم و همسر شاه سابق فرح پهلوی است که بدنبال انتقام گیری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند.

اما سئوال این است که آیا واقعا پهلوی سوم غمخوار دلسوز واقعی مردم ایران می باشد؟ افرادی که با تفکر سلطنت طلب ها ازطریق شبکه های ماهواره ای فریب خورده و آسیب میبینند آیا به اهداف آرمانی خود دست پیدا کرده اند ؟
 
حمایت از اعمال تحریم های کشنده به ایران از سوی سلطنت طلب ها واقع در جهت نجات مردم ایران است؟ یا اینکه با این تحریم های کشنده وناعادلانه سفره مردم خالی شده وفشار بر مردم وارد می شود؟

پس از پیروز ی دونالد ترامپ جمهوری خواه در انتخابات 2016 رضاپهلوی سوم با نامه ای سرگشاده با امضای 30 نفر دیگر از معاندین جمهوری اسلامی ایران خواهان اعمال تحریم های بیشتر، سرنگونی وحتی حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن مجدد به قدرت شدند.
 
لذا باید به این نکته واقف بود که چهره واقعی و اصلی نه روتوش شده پهلوی در فشار بر مردم وسفره مردم می باشد و آنها جز به رسیدن مجدد به قدرت فکر نمی کنند.
 
برای همراه شدن با سیاست های ترامپ علیه ایران علاوه بر اخذ بودجه های کلان از سرویس های جاسوسی غرب وآمریکا، از هرگونه اقدامی علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دریغ نخواهند ورزید.

درجریان اخیر درمورد روح الله زم واعدام او، زم سرباز پیاده سلطنت طلبها و پهلوی درشبکه آمد نیوز بود و در راستای منافع ضد جمهوری اسلامی ایران درخدمت پهلوی و جریان سلطنت طلب خدمت می کرد و بودجه هایی که زم بابت این اقدامات از پهلوی می گرفت، تماما هزینه هائی بود که سرویس های جاسوسی غرب، آمریکا و رژم آل سعود برای سرنگونی نظام ج.ا.ایران هزینه کرده بودند ،.
 
در ذهن مطرح می گردد این است که آیا آل سعود،صهیونیسهاو آمریکا دلسوز واقعی مردم ایران هستند؟
شاید پهلوی ها یادشان رفته باشد سران چهار کشور غربی یعنی فرانسه ،انگلستان ،آلمان وایالات متحده آمریکا ذر جزیره گوادلوپ در دی ماه 1357 بدون حمایت از پهلوی دوم راجع به آینده حکومت ایران، جلسه ای را تشکیل دادند و تقریبا دست  از حمایت حکومت شاهنشاهی پهلوی کشیدند.
حتی پس از انقلاب نیز هیچ جایگاهی برای آنان قائل نشدند.
 
 امروز برای رسیدن مجدد به قدرت، خواهان تحریم های کشنده وحتی حمله نظامی علیه حکومت ایران وملت آن هستند..و در این راه از هرگونه اقدام غیراخلاقی وعلیه ملت ایران کوتاهی نکردند.
جاسوسی، بی ثبات سازی، انحراف درافکار عمومی، ترویج بی بندوباری و فرهنگ غرب، حمایت از جاسوسان به بهانه  دفاع از حقوق بشرغربی، تخریب مذهب و.... ازاقدامات آنان ورسانه های وابسته به آنها بوده است. 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
چرا شاه برای هفت پشتش پول برد عیب نداشت؟ چرا سلطنت طلبها فقط اختلاس گرها را می بینند و شاه و فرح را نمی بینند. ( اختلاس گرها کار بدی کردند. شاه و فرح خوب کردند؟ )
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات