خراسان رضوی >>  عمومی >> یادداشت سیاسی
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۲۷۵۱۳

پیامدهای شهادت سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی

ملت ما ، بلکه ملتهای اسلامی و مستضعفان جهان مفتخرند به اینکه دشمنان آنان که دشمنان خدای بزرگ و قرآن کریم و اسلام عزیزند ، درندگانی هستند که از هیچ جنایت و خیانتی برای مقاصد شوم و جنایتکارانه خود دست نمی کشند و برای رسیدن به ریاست و مطامع پست خود دوست و دشمن را نمی شناسند . 

در رأس آن آمریکا این تروریست بالذات دولتی است که سرتاسر جهان را به آتش کشیده و هم پیمان او صهیونیست جهانی است که برای رسیدن به مطامع خود جنایاتی مرتکب می شود که قلمها از نوشتن و زبانها از گفتن آن شرم دارند ، و خیال ابلهانه « اسرائیل بزرگ » آنان را به هر جنایتی می کشاند .
وصیت نامه سیاسی الهی
امام خمینی ( ره )

یک سال قبل دولت تروریستی آمریکا به دستور شخص رئیس جمهور آمریکا دو تن از فرماندهان جبهه مقاومت را در یک عمل تروریستی آشکار ، با هدف به شکست کشاندن جبهه مقاومت و تسلیم ایران در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه ، در عراق به شهادت رساند .
غافل از آنکه این حرکت مذبوحانه سبب جوشش های فراوانی در جبهه مقاومت و در عرصه مبارزه با دولت تروریستی آمریکا در جهان خواهد شد و پیامدهای زیادی بهمراه خواهد داشت که در این نوشته به چند مورد آن اشاره می شود :
1 - شهادت سردار سلیمانی عاملی وحدت بخش ، بین نیروهای مقاومت در فلسطین و لبنان و سوریه شده است که یک نمونه آن ، نشست 13 گروه فلسطینی با دیدگاههای مختلف در هفته گذشته و تأکید بر استمرار مقابله با رژیم صهیونیستی در فلسطین می باشد .
2 - در طی چندین سال گذشته ، دشمنان اسلام و نظام اسلامی تلاشهای زیادی به عمل آوردند تا بین دو ملت ایران و عراق تفرقه و دشمنی ، ایجاد کنند ( که متأسفانه برخی آگاهانه یا از روی غفلت در داخل کشور ، به آن دامن می زدند ) اما شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در کنار هم ، عاملی وحدت بخش بین دو ملت عراق و ایران شده است ، که حضور میلیونی مردم عراق ( همزمان با ملت ایران ) در گرامیداشت سالگرد دو فرمانده شهید جبهه مقاومت در عراق با در دست داشتن عکسهایی از شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و اعلام انزجار نسبت به حضور آمریکایی ها در عراق ، نمایشی از این وحدت می تواند باشد .
3 - پذیرش مسؤلیت این عملیات تروریستی بصورت رسمی از سوی ترامپ و سکوت مقامات اروپایی در این رابطه ، چهره دروغین دولتهای غربی در مقابله با تروریسم؟! را باری دیگر برای جهانیان آشکار کرد .
4 - رهبر معظم انقلاب اسلامی ، اندیشه و سیره و سلک و مبارزات ، سیدالشهدا جبهه مقاومت ، شهید سلیمانی را به عنوان " مکتب شهید سلیمانی " به مردم معرفی نمودند و این مکتب که در حقیقت بر گرفته از مکتب حضرت امام خمینی می باشد ، نقشه راه و راهبردی ، برای تمام آزادگان جهان ، در مبارزه با نظام سلطه و دفاع از محرومان و مستضعفان جهان خواهد شد و امید می رود شهادت این سردار بزرگ اسلام و مکتب ارائه شده از سوی ایشان ، تفکر و راهبرد مقاومت را از سطح منطقه ای بودن به یک تفکر جهانی رشد دهد .
که یکی از دعاهای شهید سلیمانی، این بخش از دعای عهد امام زمان ع بوده است : ...واسلک بی محجته ... ( مرا به طریقه با حجت وبیان او ، مهدی ، سلوک ده )
5 - با تأکید مجدد مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتقام سخت در زمان ممکن انجام خواهد شد ، به نظر می رسد ، عاملان و آمران این عملیات تروریستی ، برای همیشه باید منتظر ضربات انتقام سخت باشند که زمان و مکان آن را حامیان و پیروان مکتب شهید سلیمانی تعیین خواهند کرد و این یعنی ادامه زندگی این افراد همانند زندگی سلمان رشدی ملعون خواهد بود که هر لحظه منتظر فرود آمدن تیر غیب الهی باشند، که سردار قاآنی فرمانده قهرمان نیروی قدس در جلسه غیر علنی با نمایندگان مجلس گفته بودند : ترامپ و وزیر امور خارجه و وزیر دفاع و رئیس سازمان سیا آمریکا ، باید مخفی زندگی کردن را از سلمان رشدی فرا گیرند !!
6 - کلام آخر اینکه مکتب شهید سلیمانی که دارای مؤلفه هایی همانند شجاعت ، صداقت ، اخلاص ، خستگی ناپذیری ، مدیریت جهادی و انقلابی و حزب اللهی ، فرا جناحی بودن ، خدمت به مردم ، اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بودن ، خستگی ناپذیری ، اعتماد نکردن به دشمن ، بصیر بودن ، ولایی بودن و ... می باشد . می تواند هم نقشه راه و راهبردی قابل اتکا برای جوانان این مرز بوم برای طی نمودن گام دوم انقلاب و هم می تواند برنامه و دستورالعملی برای مسؤولین نظام جمهوری اسلامی ، برای حل مشکلات مردم و ساختن ایرانی آباد و مقتدر باشد .

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات