صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۲۸۳۴۶

شیخ عیسی قاسم: مردم بحرین تا تحقق پیروزی به حرکت خود ادامه خواهند داد

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر نهضت اسلامی و انقلاب بحرین گفت که مردم این کشور به حرکت و مسیر خود تا تحقق خواسته‌هایشان ادامه خواند داد.
او شنبه طی سخنرانی خود به مناسبت دهمین سالگرد تظاهرات مردم بحرین علیه رژیم آل خلیفه (انقلاب ۱۴ فوریه ۲۰۱۱) گفت: «مردم بحرین به مسیر خود تا تحقق پیروزی و آزادی ادامه خواهند داد».
به گزارش شبکه «العهد»، شیخ عیسی قاسم گفت: «معادله‌ای [سیاسی] موجود در بحرین تاریخ گذشته، ارتجاعی و ظالمانه بوده و مناسب مردم بزرگ‌منش این کشور نیست».
رهبر انقلاب بحرین تأکید کرد که نه خشونت افراطی، نه شکنجه و نه درخواست کمک از نیروهای سرکوبگر خارجی هیچ یک از این اقدامات نمی‌تواند مردم بحرین را ساکت کند.
آیت‌الله قاسم از اقدامات رژیم آل خلیفه بحرین انتقاد کرد و گفت: «روش‌های سرکوب و انواع مزاحمت‌ها و به حاشیه‌ راندن‌ها و خفگان آزادی از سوی رژیم بحرین همچنان ادامه دارد».
رژیم آل خلیفه در سال ۲۰۱۱ برای سرکوب انقلاب بحرین از نیروهای سپر الجزیره عربستان سعودی در خواست کمک کرد و نظامیان سعودی و بحرینی خواسته‌های مسالمت‌آمیز آن ها را با سرکوب جواب گفتند.
رهبر انقلاب بحرین به اقدام رژیم آل خلیفه در عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس نیز اشاره کرد و گفت: «ورود بحرین به جمع عادی‌سازی روابط با اسرائیل با هدف تحقیر و به ‌زانو درآوردن کشور صورت گرفته است».
او گفت که رژیم آل خلیفه همچنان به سرکوب مردم بحرین ادامه می‌دهد و همه حد و حدود را زیر پا گذاشته است».
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات