صفحه نخست >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹  ، 
کد خبر : ۳۲۸۹۵۱
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس:

جلسه ویژه کمیسیون صنایع با حضور وزیر صمت برای حل معضل گرانی

فیروزی با اشاره به جلسه کمیسیون صنایع با حضور وزیر صمت گفت: در راستای تنظیم بازار و حل مشکلات مردم به خصوص شب عید و تنظیم گری در حوزه بازار، از وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت به عمل آورده ایم.
زهرا ظهروند-خبرنگار/حجت الله فیروزی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بصیرت درباره جلسه ویژه اعضای این کمیسون با وزیر صمت، گفت: در راستای تنظیم بازار و حل مشکلات مردم به خصوص شب عید و تنظیم گری در حوزه بازار، از وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت به عمل آورده ایم که ان شالله دوشنبه جلسه ای با ایشان و معاونین این وزارتخانه داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون صنعت با بیان اینکه اصناف زیرمجموعه وزارت صنعت است، اظهار کرد: تنظیم بازار و تامین نیازها بر عهده این وزارتخانه است؛ ان شالله دوشنبه صبح در این جلسه با وزیر و معاونانش در خصوص ساماندهی وضعیت بازار و تقویت نظارت ها صحبت و تبادل نظر خواهیم کرد که این جلسه در راستای نقش نظارتی مجلس بر عملکرد دولت است.

وی افزود:در این جلسه راجع به موضوعات مختلف به خصوص نیازهای شب عید مردم و ارزاق پرمصرف، میوه و تره بار، خشکبار و انواع گوشت ومرغ بحث خواهیم کرد و مشکلات را پیگیری می کنیم. همه امیدوار هستیم که به فضل خداوند این مشکلات برطرف شود و ان شالله دولت همتی کند در این شب عید پتانسیل ویژه تری برای رفع مشکلات اقتصادی قرار دهد.
فیروزی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین دولت می تواند از پتانسیل  و ظرفیت سایر نهادهای دیگر استفاده کند تا تلخی های یک سال گذشته مردم در حوزه کرونا و مشکلات اقتصادی در این شب عید کمی به شیرینی تبدیل شود تا مردم بتوانند حداقل در همان محفل های کوچک و خانوادگی خود راحت تر و با آرامش بیشتری زندگی کنند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات