صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۲۹۰۴۴

قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها اگر نقض شود، مجلس قانون محکم‌تری تصویب می‌کند

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تلاش‌ها برای مذاکره مجدد با آمریکا اظهار داشت: اگر خلاف قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران حرکت و قدمی صورت بگیرد و دولت آن را نقض کند علاوه بر برخورد جدی با دولت، قانونی مستحکم‌تر از قبل به تصویب خواهیم رساند.
وی افزود: ما در قضیه برجام وعده‌های زیادی شنیدیم اکنون این وعده وعیدها دیگر اثری ندارد بلکه مردم منتظر اقدام هستند اگر کل تحریم‌ها برداشته و راستی‌آزمایی نیز صورت گرفت آنگاه ما نیز به تعهدات خود باز خواهیم گشت.
عضو هیأت رئیسه مجلس استراتژی مذاکره گام به گام و جزء به جزء را مخالفت صریح با فرمایشات رهبر معظم انقلاب تلقی و تصریح کرد: ما چیزی به اسم مذاکره در خصوص برجام نداریم آمریکا و اروپا باید به تعهدات‌شان عمل کنند آنگاه وارد مذاکره هسته‌ای می‌شویم نه چیزی فراتر از آن.
موسوی‌ لارگانی با اشاره به قدرت دفاعی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ اگر آمریکا و همپیمانانش امروز سرخط آمده‌اند نه به خاطر روی کار آمدن فلان رئیس‌جمهور و یا فلان وزیر است بلکه به خاطر قدرت‌نمایی کشور ما در عرصه‌های مختلف است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ضعیف بودیم و توان مقابله با آنها را نداشتیم همان کاری را می‌کردند که با عراق کردند و امروز می‌بینیم که آمریکا زیرساخت‌های عراق را چنان منهدم کرد که این کشور را 100 سال به عقب انداخت.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات