صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵  ، 
کد خبر : ۳۲۹۲۳۲

ظریف منکر ادعای سابقش شد

ساعاتی قبل وزیر امور خارجه در فضای مجازی دوباره خبرگزاری فارس را متهم کرد که سخنانش درباره توان نظامی ایران را تحریف کرده است.

این ادعای خلاف واقع ظریف در حالی برای چندمین بار مطرح می‌شود که فیلم صحبت‌های او گویای واقعیت است و بارها درمورد آن توضیح داده‌ شده است.

ظریف در واکنش به پرسش مخاطبانش که از او پرسیدند چرا رهبر انقلاب در این مورد به او تذکر داده و بحث تور دفاعی را مطرح کردند، گفت: آقا خودشان در دانشگاه تهران نبوده‌اند و خبر دروغ خبرگزاری فارس منجر به آن تذکر شد!

ظریف علی‌رغم چندبار اتهام‌زنی به خبرگزاری فارس هنوز نگفته که خبر درست دقیقا چه بوده و خبرگزاری فارس چه چیزی را به دروغ اعلام کرده است؟ خبرگزاری فارس اعلام آمادگی کرد تا توضیحات آقای ظریف را منتشر کند.

گفتنی است؛ رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی خودشان در اول فروردین امسال، در بیان ویژگی های کاندیداهای ریاست جمهوری، با اشاره مجدد به نگاه امثال دکتر ظریف به توان دفاعی کشورمان گوشزد کردند، رئیس جمهور آینده کشور باید "به توانمندی‌های داخل معتقد باشد. بعضی‌ها هستند داخل را اصلاً قبول ندارند؛ همان حرف قدیمی را میگویند که در داخل، فقط لولهنگ را میتوانند [بسازند]؛ نمیدانند که در داخل چه خبر است. یک وقتی یکی از آقایان یک چیزی راجع به مسئله‌ی دفاعی گفته بود، من گفتم یک تور دفاعی بگذارید تا آقایان بیایند یک خرده‌ای بچرخند و ببینند از لحاظ دفاعی در کشور چه خبر است".

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات