صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۲۹۱۷۰

بیانیه انتخاباتی شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب در آستانه سال جدید

شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب با صدور بيانيه‌اي آورده است: ايجاد وحدت و انسجام سياسي را ماموريت اصلي خود مي‌داند و اتصال ظرفيت‌هاي بي بديل جبهه انقلاب را به عنوان راهبرد اولويت دار پي مي‌گيرد.

بیانیه انتخاباتی شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب در آستانه سال جدید

شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب با صدور بيانيه‌اي با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري درباره انتخابات و ترسيم ويژگي‌هاي رئيس‌جمهور مطلوب، آورده است: شوراي ائتلاف، فرمايشات رهبر معظم انقلاب را به عنوان نقشه راه سياسي قلمداد نموده و ضمن دعوت از نامزدهاي بالقوه به تأمل در مقدمات ورود به عرصه رقابت و خود آزمايي شاخص‌ها، به مردم عزيز ايران متعهد مي‌شود، تمام ظرفيت اجتماعي و شبکه فعال خود را جهت مميزي عميق و بدون سوگيري سياسي مبتني بر شروط لازم و شاخص‌هاي هفت گانه رهبري بکار بندد.

متن کامل اين بيانيه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

تقارن حلول سال ۱۴۰۰ و ورود به قرن پانزدهم ه. ش. با ايام مبارک ماه شعبان و موعد بهار، نويد گذر از زمستان‌هاي سخت و سرد سياسي و اقتصادي و استقبال از فصل شکوفايي و گره گشايي مي‌دهد و موعد انتخابات رياست جمهوري بر اين اميد تحول و شوق بهبود مي‌افزايد. در آستانه اولين دوره انتخابات رياست جمهوري در گام دوم، رهبر معظم انقلاب بر نقش مؤثر و جايگاه ممتاز رياست جمهوري و دامنه اختيارات و قدرت اجرايي بي بديل آن تاکيد نمودند و با اشاره به لزوم فهم مسائل اولويت دار کشور به شناخت اقتصاد و فهم مسائل تخصصي آن و سپس فهم حوزه امنيت و آسيب‌هاي اجتماعي پرداختند و بر قابليت مواجهه با سياست‌هاي پيچيده بين المللي و در نهايت مسئله فرهنگ، به عنوان پيش نيازهاي ورود به ميدان رقابت اشاره کردند و ۷ شاخص براي رئيس‌جمهور مطلوب برشمردند که شامل کفايت مديريت، ايمان، عدالت خواهي، فسادستيزي، عملکرد انقلابي و جهادي، اعتقاد به توانمندي‌هاي داخلي و اعتماد به جوانان است.

شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب، ايجاد وحدت و انسجام سياسي را مأموريت اصلي خود مي‌داند و اتصال ظرفيت‌هاي بي بديل جبهه انقلاب به مثابه يک کل منسجم و قدرتمند را به عنوان راهبرد اولويت دار پي مي‌گيرد و به کمک شبکه اجتماعي گسترده خود، اعم از بدنه عظيم مردمي، تنوع کم نظير گروه‌ها و جريانات اجتماعي و سياسي و بويژه چهره‌هاي سرآمد، ممتاز و توانمند مديريتي و اجرايي، اين مأموريت و راهبرد را با جديت دنبال مي‌کند.

شوراي ائتلاف، فرمايشات رهبر معظم انقلاب را به عنوان نقشه راه سياسي قلمداد نموده و ضمن دعوت از نامزدهاي بالقوه به تأمل در مقدمات ورود به عرصه رقابت و خود آزمايي شاخص‌ها، به مردم عزيز ايران متعهد مي‌شود، تمام ظرفيت اجتماعي و شبکه فعال خود را جهت مميزي عميق و بدون سوگيري سياسي مبتني بر شروط لازم و شاخص‌هاي هفت گانه رهبري بکار بندد و تلاش کند با رويکرد ائتلافي به ارزيابي شاخص‌ها پرداخته و افراد شايسته و صالح را اولويت دهي نمايد و در نهايت با ايجاد اجماع سياسي، زمينه را براي نقش آفريني جوانان جهت حرکت پرشتاب به سمت قله‌هاي دست يافتني و باشکوه ايران قوي و افق گشايي و پيشرفت همه جانبه در گام دوم انقلاب، مهيا کند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات