صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶  ، 
کد خبر : ۳۲۹۶۹۸

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۹ فروردین/ شمار جان باختگان از ۴۰۰ تن عبور کرد

بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۶۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۳۰۹۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۲۳۷ هزار و ۸۹ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۰۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۶ هزار و ۷۳۲ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۷۸۵ هزار و ۳۵۸ تن بهبود یافته‌اند.

۴۷۶۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۴ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۴۲۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۵۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۵۱ شهر در وضعیت زرد و ۱۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. این در حالی است که تا دیروز شمار شهر‌های قرمز ۲۹۵ شهر بود که حالا شماری از آن‌ها به وضعیت نارنجی تغییر رنگ داده اند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۶ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۴ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۵ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات