صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۲۹۹۷۰

۵ اصل مهم درباره سرمایه گذاری موفقیت‌آمیز

اگر یکی از اهداف شما در زندگی تسلط کامل به آزادی مالی و سرمایه گذاری موفق است پس حتما این گزارش را بخوانید.

اگر یکی از اهداف شما در زندگی تسلط کامل به آزادی مالی است پس حتما به ادامه این گزارش توجه کنید که ۵ حقیقت راجب آن را برایتان بازگو کنیم.

۱. کمتر از درآمدتان خرج کنید

ثروت‌مندان بزرگ همیشه ادعا دارند که باید کمتر از چیزی که در میاریم خرج کنیم، شاید انجام این کار ساده باشد، اما نباید اهمیت آن را دست کم گرفت همچنین اگر غیر از این عمل کنید تا آخر عمر به بقیه مردم بدهکار خواهید بود.

۲. برای سرمایه گذاری خوب باید پول خود ذخیره کرد

همانطور که در مورد اول اشاره شد، خرج‌ها باید از درآمد‌ها کمتر باشد پس این مابه تفاوت رو میشه ذخیره کرد.

امروزه حجم قابل توجهی از دارایی‌های جهان در دست تعداد محدودی ثروت‌مند است پس درصد زیادی از مردم در جامعه‌های مختلف با درآمد‌های کمی که دارند شاید ذخیره پول برای سرمایه گذاری برایشان سخت باشد پس برای نتیجه گرفتن از این روش باید صبر کرد.

در خرج کردن‌ها منظم باشید و نهایت تلاش خود را برای پس انداز پول خرج کنید تا در آینده درآمد حاصل از این سرمایه گذاری‌ها بیشتر از پولی باشد که امروز پس انداز می‌کنید.

۳. درآمد شما را ثروت مند نمی‌کند

بسیاری از مردم خیال می‌کنند، پول زیادی که از طریق شغل شما به عنوان درآمد به حسابتان واریز می‌شود، می‌تواند شما را ثروت‌مند کند، اما این باور کاملا غلط است. البته که درآمد زیاد می‌تواند ماهانه پول زیادی را روانه حساب بانکی شما کند، اما همانطور که گفتیم باید سرمایه گذاری کرد، پس کمتر از درآمدتان خرج کنید. از پولی که به کمک درآمدتان پس انداز کرده اید سهام‌ها یا کالا‌هایی را بخرید که در آینده احتمال افزایش ارزش آن‌ها وجود دارد.

۴. مشاوره مالیاتی بگیرید

قانونی که دولت‌ها برای اخذ مالیات وضع می‌کنند بسته به درآمد و ثروت آن‌ها است و هیچ معیار دیگری وجود ندارد. این برای همه ما روشن است که شرایط زندگی هر فرد با فرد دیگر متفاوت است پس باید دولت‌ها برای هر فرد یک قانون مالیاتی وضع کنند، اما قطعا این رخ نمی‌دهد.
پس برای خودتان مشاوران مالیاتی داشته باشید تا بهترین و کمترین رقم مالیات را برای شما جمع کنند

۵. صبر داشته باشید، خسته هم نشید

تلاش برای پس انداز پول و سپس سرمایه گذاری یک سفر طولانی است که صبر نیاز دارد قطعا شما دوست ندارید که فردا رو فدای امروز کنید و قطعا هم نمی‌خواهید که فردای تیره‌ای داشته باشید. از این سفر لذت ببرید چراکه اگر این طور نباشد از مقصد لذت نخواهد برد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات