صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷  ، 
کد خبر : ۳۳۰۴۲۶

تشکیل جلسه شورای امنیت درباره فلسطین

به دنبال تشدید تنش ها در بیت المقدس و حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها در مسجدالاقصی و محله شیخ جراح، منابع خبری گزارش دادند که شورای امنیت سازمان ملل قرار است روز دوشنبه در این زمینه بحث و بررسی کند.

در تازه ترین تحولات، درگیری نظامیان صهیونیست با معترضان فلسطینی در محله شیخ جراح و باب العامود در مسجدالاقصی حداقل چهارده فلسطینی مجروح و گزارش شده است که تعدادی نیز بازداشت شده‌اند.

انفجار یک نفتکش در نزدیکی بندر بانیاس سوریه/ واکنش اقلیم کردستان به دخالت در ترور سردار سلیمانی/ آتش زدن دیوار کنسولگری ایران در کربلا/ تشکیل جلسه شورای امنیت درباره فلسطین/ رد درخواست آمریکا از سوی اسرائیل

رژیم صهیونیستی از شروع ماه مبارک رمضان، دسترسی مسلمانان فلسطینی را به اماکن مقدسه به شدت محدود کرده که با تحصن و تجمع مردمی فلسطین مواجه شده است.

طی روزهای اخیر، فشارهای بین‌المللی به رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به خشونتها علیه فلسطینی ها افزایش یافته است. ترکیه، مراکش، سوریه، اردن و بسیاری از کشورهای دیگر منطقه به اقدامات خشونت آمیز اسرائیل در قدس شرقی اعتراض و آن را محکوم کرده‌اند.

رسانه های ترکیه نیز یکشنبه شب گزارش دادند که هزاران تن از مردم ترکیه با تجمع در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در استانبول، حملات صهیونیست ها به فلسطینی ها را محکوم کردند.

برخی منابع خبری نیز گزارش دادند که تعدادی از معترضان از دیوار کنسولگری بالا رفته‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات