صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۳۰۷۰۵

رونمایی سرلشگر سلامی از فلسطین و اسرائیل جدید

سرلشکر سلامی: هرکه با اسرائیل باشد به سرنوشت آنها دچار می‌شود/ مثل همیشه حامی فلسطین هستیم

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در تجمع مردمی حمایت از مردم فلسطین و مقاومت در میدان امام حسین(ع) تهران طی سخنانی اظهار داشت: این اولین بار است که دریانوردی و هوانوردی رژیم صهیونیستی با اخلال مواجه شده است و این اولین بار است که همه صهیونیست ها در پناهگاه قرار دارند و این اولین بار است که آنها خود را در ساحل مدیترانه و در میان دریایی از آتش می‌بینند.

وی افزود: همه آن رویاها باطل شد و همه آن کسانیکه به این اسرائیل متکی شده بودند پشیمان شدند و دوباره روح مقاومت و ایستادگی در پیکره امت اسلام جاری شد و فلسطین از جهان اسلام عبور کرد و قدس در کشورهایی که آنان حامی اسرائیل بودند می درخشد و مردم در کشورهای اروپایی و آمریکایی از فلسطین حمایت می کنند و پرچم فلسطین در قلب کشورهای اروپایی برافراشته شده است.

سردار سلامی تصریح کرد: قدرت شیاطین عالم ترک خورده است و باور کنید این حقایق زمینی است. این حوادث واقعیت است و صفحه زمین در حال تغییر است و فلسطین دیگری بوجود آمده که با موشک می جنگد و می‌تواند تمام تاسیسات صنعتی و پایگاه‌های هوایی اسرائیل را زیر آتش ببرد. شب گذشته شش پایگاه ارتش این رژیم مورد هدف قرار گرفت. این یک فلسطین جدید است که جهان آن را با قدرت مقدس می شناسد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اسرائیل سرشکسته و افسرده است عنوان کرد:  ارتش این رژیم تنها توانست 5 دقیقه از عملیات زمینی سخن بگوید و وقتی اراده کرد به غزه نزدیک شود تنها 5 دقیقه مقاومت کرد و به سرعت بازگشت. ما مثل همیشه حامی عزیزانمان در فلسطین هستیم. بدانید نبرد فلسطین نماد نبرد مسلمانان با مستکبران عالم است. اسرائیل نماد تمام جبهه استکباری غرب است و اگر آمریکا فرونریخته بود اسرائیل این شکست را تحمل نمی کرد و شکست اسرائیل نماد شکست آمریکا است.

وی اظهار داشت: امروز جغرافیای فلسطین فقط نوار غزه نیست و قلب همه مسلمانان عالم فلسطین است و اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها بین دو شکست هستند که اگر عقب نشینی کنند شکست خورده و اگر ادامه دهند هم شکست خورده‌اند. آنها محکوم به شکست هستند و این نه فقط سرنوشت صهیونیست‌ها است بلکه هر که با آنها باشد به این درد گرفتار می شد.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد:‌ یمنی ها هم توانسته‌اند شکست‌های بزرگی به دشمنان خود وارد کنند و رژیم آل سعود را به تمنا و خواهش برای پایان این منازعه وادار کرده‌اند. این تصویر هر نقطه‌ای است که اثری از قدرت و سیاست آمریکا در آن است و آمریکا امروز در مقابل ایران زانو زده است و این ایران بزرگ است که برای او شرط تعیین می‌کند.

سردار سلامی در پایان گفت: جان من و فرزندانم و هرآنچه که دوست دارم فدای مردم ایران است. عزیزترین و مقتدرترین مردمی که در مقابل قدرت‌های بزرگ زانو نزد و دشمن را به تسلیم وادار کرد شما هستید و میدان از آن شما است پیش بروید که صحنه از آن شما است و دشمنانتان در حال عقب نشستن هستند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات