صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۳۰۷۲۳
تولیت آستان قدس رضوی:

نقشه جدید خاورمیانه را مقاومت ترسیم خواهد کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی به مناسبت ایستادگی و مقاومت غزه مظلوم در برابر اشغالگران صهیونیستی پیامی خطاب به ملت فلسطین صادر کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی با انتشار پیامی به مناسبت ایستادگی و مقاومت غزه مظلوم در برابر اشغالگران صهیونیستی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حکیمی آگاه و مجتهدی بصیر، الگوی دینداری گوشه گیرانه، منزوی و فارغ از مسئولیت پذیری در قبال مسائل امت رسول اعظم (ص) را به چالش کشید.

او افزود: امروزه به لطف رهبری هوشمندانه سکاندار کشتی انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، مجاهدت‌ها و خون‌های پاک سربازان و سرداران مخلص حاضر در میدان، الگوی عدم کرنش در مقابل ظالم، مطالبه‌گری و احساس مسئولیت در قبال سرنوشت جهان اسلام فراگیر شده است.

تولیت آستان قدس رضوی در اینز پیام ادامه داد: دلسوزان، دغدغه‌مندان و خصوصا جوانان و نسل جدید امت رسول خاتم (ص) با تاسی به راه روشن امام خمینی (ره) از دولت‌های مرتجع، حاکمان دست نشانده، عالمان دنیادوست و مبلغان ساکت در برابر جنایات نظام سلطه به عاملیت اسراییل جنایتکار و آمریکای مستکبر، سوالی شفاف می‌پرسند: غیرت، خشم و ایمان ادعایی و پوشالی شما در مقابل اشغال وطن اسلامی، غصب نخستین قبله‌گاه و ظلم فاحش در حق فرزندان امت اسلامی کجاست؟

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی بیان کرد: آستان قدس رضوی و بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) مزار منور پاره تن پیامبر گرامی اسلام است که عمر پربرکت خویش را به مبارزه گذراند و الگوی مبارزی دائمی و خستگی ناپذیر است؛ آخر الامر هم به فوز عظیم شهادت رسید و فرمود: ما منا الا شهید.
او تصریح کرد: صحن قدس و نماد مسجدالاقصی در بارگاه ملکوتی امام هشتم بیانگر اهمیت، اصالت و پایداری موضوع اشغال فلسطین به عنوان مساله اصلی جهان اسلام بوده و به این معنا اشاره دارد که در کنار تولی، تبری نیز ضرورت دارد و زیارت بدون تبری از ظالمان و جائران جهان مقبول نیست.
تولیت آستان قدس رضوی در این پیام با بیان اینکه "فرزندان امت در لبیک به آیه شصتم سوره انفال روز به روز قدرتمندتر می‌شوند و به راهبرد اساسی جهان اسلام قوی باور پیدا می‌کنند، تاکید کرد: وضعیت امروز کاملا نشان دهنده این است که مقاومت تنها راه حل است. از وعده‌های آمریکا در سال ۲۰۰۶ برای تشکیل خاورمیانه جدید جز خیالات چیزی باقی نمانده است؛ نقشه خاورمیانه را اراده مقاومت رقم می‌زند و آمریکا رسواتر از همیشه است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مروی اظهار کرد: در همه این سال‌ها جمهوری اسلامی مقتدرانه و مظلومانه با وجود ژست‌های دروغین برخی کشور‌های مرتجع عربی در حمایت از آرمان دروغین عربی فلسطین که در ظاهر و باطن سست و تهی از واقعیت بود و هست، دست از حمایت مظلومان فلسطین برنداشت.

او افزود: ننگ و عار بر جریان تطبیع و سازش، سران خائن و ایادی استکبار در کشور‌های پیشتاز در داستان غمبار اشغال، غصب و آوارگی فلسطینیان دارای خانه و سرزمین خواهد ماند؛ چنانکه برای خائنین به آرمان رهایی قدس شریف جز نام بد چیزی نمانده است.

تولیت آستان قدس رضوی در انتهای پیام خود ادامه داد: اینجانب از جوار ملکوتی مضجع امام علی‌بن موسی‌الرضا (ع) به تمامی مجاهدان صمود طریق‌القدس درود فرستاده و از درگاه الهی برای آنان فتح و ظفر بر دشمن صهیونیست را تقاضا می‌کنم.
ارتش مزدور رژیم صهیونیستی چندی پیش حملاتی وحشیانه را ابتدا به محله شیخ جراح در شرق بیت‌المقدس آغاز کرد که در پی آن نیرو‌های مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و اسراییل را هدف صد‌ها موشک و راکت خود قرار داده‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات