صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷  ، 
کد خبر : ۳۳۰۹۲۲

فشار بر همتی و مهر علیزاده!

 محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: جماعت ائتلافی مدعی "اعتدال و اصلاحات"، اگر صداقت داشته باشند، نباید آقایان "عبدالناصر همتی" (رئیس کل بانک مرکزی در دولت روحانی و عضو شورای مرکزی کارگزاران) و محسن مهر علیزاده (معاون رئیس جمهور در دولت اصلاحات) را تحت فشار بگذارند که از نامزدی انتخابات انصراف بدهند. 

ضمنا باید عقلا و منصفان و مصلحت اندیشان آنها، کلاه خویش را قاضی کنند و بپرسند چگونه رفتار کرده اند که صلاحیت شان با وجود بیشترین اغماض ها، قابل تایید نبوده است؟

مشکل از نظام و شورای نگهبان نیست، از جماعتی است که همه چیز خود را مدیون جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران هستند؛ اما در جفا و تهمت زدن، مانند برادران ناتنی یوسف رفتار می کنند. یا مرز شان با دشمن معلوم نیست و یا مثل دشمن عمل می کنند.

و گرنه جمهوری اسلامی، همان است که از بنی صدر و رجایی و هاشمی، تا خاتمی و احمدی نژاد و روحانی و معین و موسوی و کروبی و جهانگیری را -با همه تفاوت های مهم شان- مجال و میدان داده است. برخی صادقانه، پیمان را به سر آورده، اما برخی دیگر در میانه راه، پیمان شکسته اند.

به تعبیر حکیم ناصر خسرو "من که چنین عیب شمارِ توام- در بد و نیک، آینه دارِ تو ام آینه چون نقش تو بنمود راست- خود شکن، آیینه شکستن خطاست". به جای شیطنت و سنگ اندازی، به خویش برگردند و خود را سرزنش کنند.

آیا طیف مدعی اعتدال و اصلاحات، این بار خرد و عقلانیت خود انتقادی را به خرج می دهد، یا کلا مُهر "باطل شد" به موجودیت خود می زند؟ همین پرسش ها، درباره برخی مدعیان "عدالت خواهی و مهر ورزی" هم صادق است.

 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات