صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۳۲۱۴۲

صدراعظم آلمان به فلسطین اشغالی سفر می‌کند

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در روزهای پایانی ماه آگوست به فلسطین اشغالی سفر می‌کند.

 ماه گذشته بود که «نفتالی بنت»‌ نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی در اولین تماس‌های خود با سران کشورهای خارجی بعد از برگزیده‌شدن به این سمت، از مرکل دعوت کرد که به فلسطین اشغالی سفر کند.
به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، مرکل که از سال ۲۰۱۸ تاکنون به فلسطین اشغالی سفر نکرده، قصد دارد با «اسحاق هرتزوگ» رئیس جدید رژیم صهیونیستی نیز دیدار و رایزنی داشته باشد.
گفته می‌شود این آخرین سفر مرکل به فلسطین اشغالی در سمت صدراعظم آلمان خواهد بود زیرا او گفته که قصد ندارد در ماه سپتامبر مجدداََ در انتخابات پارلمانی این کشور شرکت کند.
این در حالی است که چند روز پیش سفیران چند کشور اروپایی از جمله آلمان و فرانسه مراسم سفارتخانه آمریکا در قدس اشغالی را تحریم کرده و در آن حاضر نشدند.
«فرانک والتر اشتاین مایر» رئیس‌جمهور آلمان نیز که چندی پیش به فلسطین اشغالی سفر کرده بود، در دیدار با بنت از مواضع رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد و لفاظی‌های صهیونیست‌ها درباره لزوم جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی را تکرار کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات