صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵  ، 
کد خبر : ۳۳۲۴۷۹
سردار فدوی:

بزرگترین دشمنی‌ها در این ۴۲ سال، علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است

سردار علی فدوی، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اظهار کرد: این ایام مبارک بوده و روزهایی است که دستور‌ خداوند در روزهای آخر عمر پیامبر اجرا و امیرالمومنین علی علیه السلام به جانشینی پیامبر اسلام تعیین شده است.
وی گفت: بیش از ۲۰۰ هزار شهید یکی از ادله های محکم، دلدادگان انقلاب اسلامی برای پای کار بودن با جان و دل است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: بزرگترین دشمنی‌ها در این ۴۲ سال علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته که به حول قوه الهی تاکنون یکبار نیز پیروزی از آن دشمنان نشده است.
سردار فدوی بیان کرد: اگر یک کلمه بجای کلمه پاسدار بخواهیم نام‌گذاری کنیم کلمه «خدمتگذار» است که شایسته‌ی این مقام خواهد بود.
وی در ادامه در خصوص انتخابات یک ماه قبل نیز عنوان کرد: عوامل زیادی در این انتخابات اعم از دسیسه‌های دشمنان، شیوع بیماری کرونا و برخی ناهماهنگی‌ها دست به دست هم داد تا دشمنان گمان کنند که درصد کمی حدود ۲۰ درصد از مردم در پای صندوق ها حاضر خواهند شد، اما مشاهده کردند که حدود ۴۹ درصد مردم در این انتخابات شرکت کردند.
جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: اصلی‌ترین عامل همه پیشرفت‌ها، عامل انسانی باهوش، مقتدر و هوشمند است که در کشور به وفور وجود دارد و امیدواریم عوامل انسانی بر سر کار بیایند که این گرفتاری‌ها را رفع کند.
وی گفت: هم اکنون دشمن تصور اقدام نظامی را نیز ندارد و هم اکنون سپاه‌های استانی نیز دغدغه این موضوع را ندارند، بلکه بیشتر تمرکز بر روی پیشرفت و حل مشکلات استان‌ها است.
سردار فدوی در پایان افزود: فرمانده سپاه استان مانند فرمانده کل سپاه اما در سطح استان است که انشالله با سرعت و تمام توان برای رفع گرفتاری‌های که در شأن مردم نیست اقدام کنند.
گفتنی است در این مراسم سردار اسماعیل فرجی به عنوان فرمانده جدید سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام منصوب و از زحمات سردار چمن قدردانی شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات