صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴  ، 
کد خبر : ۳۳۲۶۲۹

سرلشکر سلامی: پاسخ ویرانگر و پشیمان‌کننده به دشمن می‌دهیم

فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان افکار و اندیشه باطل را از سرشان بیرون کنند، چرا که پاسخ‌های ما مخرب، ویرانگر و پشیمان‌کننده است و به آن‌ها توصیه می‌کنیم که وارد عرصه مقابله با ملت ایران نشوند زیرا ما محکم و ثابت‌قدم هستیم.
سرلشکر سلامی: پاسخ ما به دشمنان ویرانگر و پشیمان‌کننده است

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم تجلیل از جواد فروغی مدال‌آور المپیک، درباره جریان‌سازی اخیر رسانه‌ای دشمنان گفت: به‌دنبال موفقیت‌های نظام، دشمنان تلاش زیادی کردند تا از این اتفاق‌هایی که در داخل کشور گاهی در بحث کمبود آب یا برق و مسائلی از این دست وجود دارد، سوءاستفاده کنند.

وی افزود: در مرحله انتقال دولت هستیم، متمایز از انتقال دولتی که در آمریکا صورت می‌گیرد و این انتقال دولت در ایران با وقار، سلامت و آرامش است و فرایند سیاسی را پشت سر می‌گذاریم.

فرمانده سپاه با بیان اینکه دشمنان سعی می‌کنند که برای ملت ایران یک دغدغه درست کنند، اظهار داشت: اما به آن‌ها اخطار می‌دهیم که از گذشته درس بگیرند؛ 42 سال است ما با دشمنان مقابله می‌کنیم و امروز قوی‌تر از هر زمان و مصمم‌تر هم هستیم.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: دشمنان افکار و اندیشه باطل را از سرشان بیرون کنند، چرا که پاسخ‌های ما مخرب، ویرانگر و پشیمان‌کننده است و به آن‌ها توصیه می‌کنیم که وارد عرصه مقابله با ملت ایران نشوند زیرا ما محکم و ثابت‌قدم هستیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات