صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸  ، 
کد خبر : ۳۳۳۶۵۰

اجماع بی‌سابقه در بحرین علیه توافق ننگین عادی‌سازی روابط

بیانیه جمعیت ملی-اسلامی الوفاق بحرین در سالگرد امضای توافق ننگین سازش با رژیم صهیونیستی صادر شد.
بعد از گذشت یک سال از جنایت تاریخی امضای توافقنامه غیرشرعي و غیرقانونی بین رژیم حاکم در بحرین و نهاد صهیونیستی ، بحرینی ها در اینکه این جنایت نمایانگر رای بحرین و مردم آن نیست، بلکه حمله به تاریخ بحرین، اصالت، اسلام، عربیت، گذشته و آینده آن است اتفاق نظر دارند.
اين اجماع عمومی ملی که به فلسطین و هر ذره ای از خاک آن متعهد و پایبند است، بیانگر موضع واقعی و قاطع بحرین می باشد و مبرهن است هر چیزی که اراده مردم را نشان ندهد و بیانگر ضد ارزشها و ضد آرمانهای آن باشد باطل و بی ارزش است و البته اگر این ماجراجویی رژیم ادامه یابد آن را منزوی و منفصل از اراده، تصمیم و انتخاب قاطع مردم می نماید.
مردم بحرین همچنان با خروشی صدای خود را بلند می کنند تا به همه جهان برسانند که همواره با فلسطین، بیت المقدس و حقوق مردم فلسطین هستند و اين همراهي علیرغم وجود سرکوب، فشارها و ممانعت ها و نيز به كارگیری تروریسم رسمی و سانسور رسانه ای و جلوگیری از نمايش تصویر حقيقی و واقع بینانه رسانه از نظر مردم بحرین است.
این اعلامیه شوم، دروغ گویی مقامات بحرینی را افشا کرد، چراکه آنها در شرایطی که کمترین سطح همزیستی و تحمل با مردم خور را ندارند و زندان های آنها مملو از مدافعان صلح و مدافعان شهروندیِ برابر و حقوق قانوني است خود را به عنوان آغوش همزیستی و صلح معرفی می کنند.
این توافق نامه زمینه ساز همکاری های امنیتی، نظامی و فکری پیچیده و خطرناکی شده که ثبات و امنیت را در بحرین، منطقه و جهان تهدید می کند و شهروندان بحرینی را در خطر و نگرانی فزاینده قرار داده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات