صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۳۳۸۹۱

جانشین فرمانده کل سپاه: کشوری جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد

در حال حاضر دشمنان اسلام در دنیایی پرتلاطم و در جبهه‌های متحد به دنبال مقابله با اسلام هستند و این در صورتی است که عده‌ای نیز که تخصصی ندارند در داخل کشور با دشمنان همراهی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت سردار علی فدوی در یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهارستان که در مصلی شهر گلستان برگزار شد، با انتقاد از همراهی عده‌ای در داخل کشور با دشمنان خارجی اظهار داشت: در حال حاضر دشمنان اسلام در دنیایی پرتلاطم و در جبهه‌های متحد به دنبال مقابله با اسلام هستند و این در صورتی است که عده‌ای نیز که تخصصی ندارند در داخل کشور با دشمنان همراهی می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس حقارت جبهه باطل به سرکردگی آمریکا و هم‌پیمانانش را به‌خوبی درک کردیم اظهار داشت: دفاع مقدس به ما آموخت که دشمن نمی‌تواند از طریق تعدی به کشورمان آسیب بزند لذا همگی به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آوردند که البته نشانه‌های زوال و شکست آنها در جنگ فرهنگی و اقتصادی نیز مشهود است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین گفت: راهپیمایی اربعین اقدامی فراگیر و نشانه اقتدار و عظمت امت اسلام است و نباید اقدامات اشتباه و نسنجیده به عظمت این حرکت خدشه وارد کند.
سردار فدوی با بیان اینکه ما در دوران هشت سال دفاع مقدس حقارت آمریکا و هم‌پیمانانش را دیدیم ابراز داشت: حقارت شیطان بزرگ آمریکا و شکست‌های علنی آن از سال 1366 شروع شد و تا به امروز هم ادامه دارد و سند آن‌هم شکایت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران به دادگاه لاهه است که 260 صفحه اصل شکایت و بیش از 10 هزار صفحه پیوست آن است که استناد به سخنان ائمه جمعه شهرهای کشور کرده‌اند، آمریکا از سال 65 در عملیات کربلای 5 به‌طور مستقیم و بدون دخالت ایادی خود با ما وارد جنگ شد.
جانشین فرمانده کل سپاه ابراز داشت: در جنگ اقتصادی باید مطابق دوران دفاع مقدس عمل کرده و شرایط ورود مردم در میدان را فراهم سازیم.
 فدوی افزود: در جنگ تحمیلی با انجام عملیات‌ها به دست دلاورمردان غیور ایران موفقیت‌ها و پیروزی‌های بسیاری به دست آمد و عظمت بزرگتر آن‌که ما در خانه دشمن با دشمن جنگیدیم و آن‌ها را شکست دادیم، اگر جنگ در خانه دشمن ادامه پیدا می‌کرد قطعاً آن‌ها با ذلت بیشتری شکست می‌خوردند.
وی افزود: ترویج، تبلیغ و پشتیبانی زمانی گسترش می‌یابد که در همه عالم فراگیرد لذا به برکت مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و رشادت‌های آن‌ها در طول هشت سال دفاع مقدس به‌جایی رسیدیم که امروز کسی جرأت نمی‌کند به جنگ نظامی و علنی با انقلاب اسلامی بیاید، دشمن می‌داند که در جنگ نظامی حتماً دچار شکست عظیمی می‌شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات