صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶  ، 
کد خبر : ۳۳۵۸۸۸

دستور زاکانی برای ورود ۲۰ اتوبوس به چرخه گردشگری در تهران

رئیس ستاد گردشگری شهر تهران از آمادگی شهرداری برای همکاری با وزارت میراث فرهنگی در خصوص راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری خبر داد و شهردار تهران نیز دستور ورود ۲۰ دستگاه اتوبوس به چرخه گردشگری را صادر کرد.
دستور زاکانی برای ورود 20 اتوبوس به چرخه گردشگری در تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت، مهرشاد کاظمی درباره راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری با مدیریت شهرداری تهران، اظهار کرد: شهرداری تهران در گذشته اتوبوس‌هایی که متعلق به بخش خصوصی بود را در برخی مقاطع مانند نوروز به صورت قراردادی به خدمت می‌گرفت و به شهروندان خدمات رایگان در حوزه گردشگری ارائه می‌کرد.

وی با بیان اینکه این امر ثابت و مداوم در طول سال انجام نمی‌شد اما برگزاری مقطعی آن نیز با شیوععزت‌الله ضرغامی کرونا متوقف شد، ادامه داد: ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری با مدیریت شهری جزئیاتی اعلام نکرده است و باید دید پیشنهاد یا خواست آنها چیست البته برای انجام برخی اقدامات به نظر و مصوبه شورای شهر تهران نیاز خواهد بود. 

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران تصریح کرد: با این حال با توجه به تجربه اجرای چنین کاری در شهرداری، آمادگی لازم برای همکاری با وزارت میراث فرهنگی وجود دارد و اگر کرونا کاهش یابد می‌توانیم آن را از نوروز 1401 راه‌اندازی کنیم.

 روز گذشته  وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه  تهران با توجه به ظرفیت‌های فراوان در زمینه گردشگری می‌تواند با فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های حمل و نقل این امکان را برای گردشگران داخلی و خارجی و همچنین شهروندان ایجاد کند، از راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری با مدیریت شهرداری تهران خبر داد.

اگرچه وی درباره این موضوع به جزئیات اشاره نکرد اما علیرضا زاکانی شهردار تهران دستور راه‌اندازی 20 دستگاه اتوبوس به چرخه گردشگری شهر تهران را صادر کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات