صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱  ، 
کد خبر : ۳۵۳۱۲۶

ضرغامی: مشکلات ۵۰ پروژه در حوزه گردشگری در دولت سیزدهم رفع شد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، موانع ۵۰ پروژه بزرگ که به دلایل مختلف دچار اشکال شده بودند حل شده است.

عزت‌الله ضرغامی امروز در مراسم افتتاح دهکده تفریحی، گردشگری و اقامتی دشت بهشت در روستای نایه بخش خلجستان استان قم درخصوص سیاست‌های دولت در حوزه گردشگری اشاره و اظهار داشت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، موانع ۵۰ پروژه بزرگی که به دلایل مختلف دچار اشکال شده بود برطرف شده و این مجموعه‌ها اکنون خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه می‌دهند.

ضرغامی: مشکلات ۵۰ پروژه در حوزه گردشگری در دولت سیزدهم رفع شد

وی ادامه داد: مجموعه دشت بهشت، مجموعه بزرگی است. من از سرمایه‌گذار این مجموعه تشکر می‌کنم. در این موقعیت طبیعی که هیچ امکاناتی وجود نداشت احداث این مجموعه گردشگری کار ارزشمند و بزرگی است.

ضرغامی تصریح کرد: مجموعه‌های گردشگری متعلق به عموم مردم است. کسی فکر نکند این مجموعه‌ها به محلی برای حضور افراد خاص و مرفه تبدیل می‌شود. این مجموعه‌ها متعلق به مردم است و سیاست دولت نیز این است که مجموعه‌های گردشگری در اختیار مردم باشد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه به موضوع پیگیری‌های خود درباره سرویس‌های بهداشتی اشاره کرد و افزود: حوزه‌های علمیه ما و علمای گرانقدر ما سال‌هاست که در باب طهارت و در باب نماز بحث می‌کنند اما آن طور که شایسته بود کارنامه موفقی در این باره نداشتیم. از این رو موضوع مهم سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها را پیگیری می‌کنیم. من این موضوع را در تمام سفرها و بازدیدها پیگیری و دنبال می‌کنم.

 وی در پایان گفت: بعضی می‌گویند این موضوعات در شان وزیر نیست. اما وزیر بالاترین افتخارش این است که به مردم خدمت کند و در جایی در جاده‌های کشور اگر مردم مشکلی برای نمازخواندن و استفاده از سرویس بهداشتی داشتند، این مشکلات را برطرف کند. این‌ها برای وزیر افتخار است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات