صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۳۵۹۳۱

دیپلمات ارشد روسیه: ما به دیپلماسی لندن اعتمادی نداریم

معاون سفیر روسیه در سازمان ملل می‌گوید این غرب است که تنش‌ها را در شرق اروپا تشدید می‌کند و به دیپلماسی لندن اعتمادی ندارد.
ما به دیپلماسی لندن اعتمادی نداریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت، به نقل از اسکای نیوز، در حالی که «بوریس جانسون»، نخست وزیر انگلیس خود را برای گفتگو با «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه آماده می‌کند، یکی از دیپلمات‌های ارشد روسیه اعلام کرده است که به دیپلماسی لندن اعتمادی ندارد.

«دیمیتری پولیانسکی»، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل گفته است: «همیشه جا برای دیپلماسی وجود دارد، اما صادقانه بگویم، ما به دیپلماسی لندن اعتماد نداریم. من فکر می‌کنم در سال‌های اخیر دیپلماسی لندن نشان داده است که کاملاً بی ارزش است.»

دیپلمات ارشد روسیه گفت: «من واقعاً نمی‌خواهم به کسی، به‌ویژه دوستان خوبم، دیپلمات‌های بریتانیایی، توهین کنم، اما واقعاً، نتایج چیزی برای افتخار نیست.»

پولیانسکی تاکید کرد که غرب وضعیت تنش در شرق اروپا را بیش از حد تحت فشار و تشدید قرار داده است. او گفت: «من نمی‌دانم غربی‌ها این ارقام و آمار ادعایی درباره استقرار نیروهای نظامی را از کجا می‌آورند، اما ما به اطلاعات آمریکا و بریتانیا هیچ اعتمادی نداریم.»

معاون سفیر روسیه در سازمان ملل در ادامه با زیر سوال بردن اطلاعات ادعایی کشورهای غربی درباره شرق اروپا گفت: «فکر می‌کنم این همان اطلاعاتی است که ادعا می‌کند صدام سلاح‌های کشتار جمعی را در اختیار دارد که البته این ادعاها مطلقاً در سر سیاستمداران غربی اتفاق می‌افتد و نه روی زمین.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات