صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۳۶۰۶۷

حضور معنادار مردم در راهپیمایی 22 بهمن

مردم آمده‌اند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، بر تداوم راه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم تاکید کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت رصد رویکردها و برنامه های دشمن نشان می دهد که محور شیطانی غربی تمام تلاش های خود را برا جدا سازی مردم از انقلاب بکار بسته اند. اینکه در جنگ روایت ها نزدیک هزار رسانه علیه انقلاب اسلامی فعالیت می کند نشان دهنده تلاش دشمن برای مدیریت ادراکات مردم افکار عمومی است. در این میان کوچکترین اتفاق کشور با بالاترین حجم تیراژ رسانه ای دشمن روبرو می شود و  در یک خط ثابت مبنی بر مقصر سازی و ناتوانی نظام اسلامی به موضوعات پرداخته می شود. اعمال بالاترین تحریم تاریخ علیه مردم ایران در کنار آدرس غلط رسانه های معاند، راهبردی است مبنی بر عصبانی کردن مردم کشورمان. یا غرب بخصوص روباه پیر انگلیس در یک برنامه هدفمند با بزرگنمایی مشکلات اقوام  مختلف در کشور آنهم بعضا ساختگی بودن آن مشکل بدنبال ایجاد اختلاف و چند ساختگی در داخل کشور می باشند. همه این رفتارها نشان می دهد که دشمن همچنان کر و لال است و از این نکته غافل اند که انقلاب اسلامی در واقع همان انقلاب مردمی است و به هیچ وجه این دو جدا از هم نیستند. حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد که  برنامه های دشمن تاثیرگذار نبوده است و پیام این حضور در واقع شکست سنگین برای آمریکا و متحدانش بوده است.

در واقع یوم‌الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت 4 دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان ‌این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

مهمترین معنای این حضور برای سیاستمداران غربی این است که انقلاب 57  از بتن و دل جامعه ایرانی بوجود آمده است و مردم ایران هیپگاه استعمار و سلطه را نخواهند پذیرفت. تحریم و تهدید را با تواتمند سازی و با حضور حماسی خود جواب خواهند داد و هیچگاه به دشمن خود باج نخواهند داد. توانمندی در حوزه هسته ای، موشکی، علمی و نظامی پاسخ همه دشمنی های و تحریم های چند دهه آمریکا بوده است.
تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سرشار از روز‌هایی است که با دست توانگر ملتی قهرمان؛ در سایه پیروی از ولایت، لحظه شناسی و حضور حماسی به وقوع پیوست. یوم الله 22 بهمن 57 فتح الفتوح بزرگ مردمی است که پس از سال‌ها جهاد و قیام به بار نشست و همچون خورشیدی فروزان بر جهان غرق شده در ظلمات جهالت مدرن، تلألو یافت و جان‌های یخ زده از ظلم و استبداد را از زنجیر بندگی و اسارت استعمار و استکبار رهایی داد.گفتمان بی بدیل انقلاب اسلامی نه فقط برای ملت بزرگ ایران و جهان اسلام، بلکه به عنوان الگویی تمام عیار برای هویت بخشی به انسان معاصر، نقش آفرینی کرد و گام بلند و استوار عصر حاضر برای دستیابی به جامعه‌ای آرمانی و تمدن اصیل اسلامی است.
مردم با حضور معنادار و جشن گرفتن چهل و سومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، اعلام کردند که در راستای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی با بهره مندی از اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و تبعیت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد و همه تلاش های معاندین نظام برای جداسازی مردم از انقلاب یک راهبرد شکست خورده است.
مردم ایران هر سال در ایام دهه فجر که رنگ و بوی شهر با سرودهای انقلابی و بنرهای رنگارنگ در خیابان ها و پرچم های سه رنگ در میادین شهرها جلوه خاصی پیدا می‌کرد، خود را برای برپایی جشن پیروزی و راهپیمایی 22 بهمن آماده می‌کردند اما امسال هم در جشن ملی 1400  جشنی متفاوت را تجربه کردیم و با توجه به این که در دو سال اخیر حضور ویروس کرونا را در اجتماعات پذیرفته‌ایم، به صورت خودرویی چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب را با شکلی متفاوت جشن گرفته شد. 
 
رصد حضور مردم در راهپیمایی ها نشان می دهد مردم در گام دوم انقلاب مصمم‌تر به سوی آرمان‌های خود پیش می‌رود، دستاوردها و پیشرفت های انقلاب آنهم در شرایط تحریم، ایران عزیز را در بسیاری از حوزه ها جزء برترین های دنیا قرار داده است که در گام دوم انقلاب علی رغم دشمنی ها این موفقیت ها بیشتر خواهد شد.


گزارش ها از سراسر کشور  نشان می دهد که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی به صورت خودرویی بوده است و مردم نشان دادند که هر از مسیر ممکن پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند.  مردم آمده‌اند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، بر تداوم راه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم تاکید کنند و با نصب پرچم‌های سه رنگ ایران بر خودروهای خود و در دست داشتن این پرچم ارزشمند، بار دیگر ‌اعلام کردند که دشمنان و توطئه‌گران با جنگ‌های، فرهنگی، نظامی و اقتصادی نخواهند توانست خللی در اراده پولادین مردم ایران ایجاد کنند.

نکته پایانی این است که حضور یک پیام روشن برای همه مسولان داشت و آن اینکه مسئول در طراز انقلاب اسلامی کسی است که همچون رهبری معظم همواره به فکر مردم باشد و حل مشکلات مردم بعنوان پشتوانه اصلی نظام  باید دغدغه شبانه روزی اش باشد. مردم امیدوار به آینده کشورند و مسئولی نزد مردم ارزش  و اعتبار دارد که برای مردم و در بین مردم باشد

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات